Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@KWc mijn auto heeft die dimfunctie niet op de buitenspiegel maar op Winparts staat alleen de verwarming bij mijn auto als optie aangegeven. Je kunt daar op kenteken zoeken waardoor je kan zien wat er voor jouw auto beschikbaar is. Zover ik t kan zien hebben ze alleen de spiegelverwarming als optie.
@s-line ja want die had ik besteld en die heb ik er vandaag opgezet. En de spiegelvestelling en de verwarming werken allebei prima! Dankzij alle tips die ik hier gekregen heb ging het vrij makkelijk. Ik kon het oude gebroken spiegelglas er makkelijk uitwippen met de achterkant van een houten spatel. Vervolgens de grijze en bruine draad van de spiegelverwarming lostrekken. Daarna een metalen steunklemmetje overgezet naar het nieuwe spiegelglas en de draden weer aangesloten. Vervolgens met drukken met mijn duimen in het midden van de spiegel en de spiegel aan de achterkant tegenhoudend met de rest van mijn vingers klikte het nieuwe spiegelglas er vrij makkelijk weer in. Vervolgens alles gecontroleerd en zowel de spiegelverstelling als de spiegelverwarming werkte prima. Zie bijgaande foto's van dit klusje.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.