Spiegelkappen verwisselen Octavia III

AussieSMagna

Nieuw lid
Ik heb vandaag metalic zwarte spiegelkappen gekocht omdat dit er top uitziet op mijn witte auto. Hoe kan ik makkelijk de kappen verwijderen/verwisselen? Is er iemand die dit al eens gedaan heeft?

Error1753

Actief lid
Als ik me niet vergis kan je die met behulp van een stukje plastic er afhalen zit vast met clipjes.
Zoals in dit filmpje.

030

Forumguru
Gaat om een O3, dus ik denk dat je je vergist.

Gebruik de zoektunctie even, dit is al menig maal langs gekomen.

micky

Forumguru
je kunt toch aan de nieuwe kappen zien hoe ze gemonteerd moeten worden, daar zie je alle bevestigingspunten

• Leuk
Waarderingen: CDK

serum

Forumguru
Heb ook nog een set van die dingen liggen.. Dub nog steeds of ik ze wel wil monteren. niet om het werk, maar ben er nog steeds niet helemaal uit. Denk dat ik het mooier had gevonden als ze in dezelfde antraciet kleur waren als de velgen.

Joske

Forumguru
Bedankt :thumbsup:

Stel je even voor man, ben wel benieuwd naar meer foto's van je bolide ;)

Meet - en greet hier opt forum genoemd.

Black and white combination ? :D

s-line

Forumguru
Klopt maar toen waren ze mat-zwart,hoogglans staat veel mooier en komt mooi overeen met de zwart kappen op de b en c stijlen. Plus meneer pinifarina zei oot spiegels breken de mooie lijn van een auto dus door ze zwart te maken vallen ze veel minder op. Heeft hij zeker een punt gehad de beste man!:D

MeneerB

Forumguru
vroeger hadden we zwarte stalen velgen en daar moesten mooie zilver kleurige wieldoppen op....
(Of we wilden hele mooie lichtmetalen velgen)

Bovenaan Onderaan