Spiegels Octavia II handmatig inklappen

Bakkertje

Forumguru
Die schakelaars willen wel eens afbreken, heb er zelf ooit eens 1 eraf "gepoetst".
Ik vermoed dat dat bij jouw auto ook ooit gebeurd is en er een onjuiste schakelaar gemonteerd is. Gewoon zoals gezegd vervangen door een knop met inklapstand en dan zou het gewoon moeten werken.

MarkvdD

Forumguru
Gisterenavond even een avondje samen met @Jee13 met VCDS zitten spelen en oa even de nieuwe spiegelverstelschakelaar gemonteerd, eentje met spiegelinklapfunctie. En het bleek dat @Joske gelijk had dat met zo'n schakelaar mijn spiegels nu van binnenuit met die schakelaar in te klappen zijn .... :thumbsup:

Hoe vaak ik dit zal gebruiken? Niet vaak misschien maar tja, het hoort erop bij mijn uitvoering dus wil ik het erop hebben ook .... ;)

Een ander opvallend iets is dat eerst na het monteren van de nieuwe schakelaar de spiegels ook nog met de sleutel in te klappen waren en later, na wat spelen in VCDS met wat leuke functies dat opeens niet meer werkte .... :arghh: Toen bleek dat die functie in VCDS uit stond, en al uit stond voordat we met VCDS aan de gang gingen. Voorheen werkte dit dus gewoon maar nu moest die functie in VCDS toch even aan worden gezet. Maar gelukkig, ook dat was weer gefixed .... :thumbsup:

@Jee13 , bedankt hè :thumbsup:

Laatst bewerkt:

Rob

Forumguru
@MarkvdD goed opgelost zo! Dus toch een verkeerde knop gemonteerd toen de oude aan vervanging toe was.
Ik mis de functie heel erg. Parkeerde altijd met ingeklapte spiegels. Heb het sinds m'n Seat Leon in 2004 op alle auto's gehad, nu dus niet meer. Maar ja, had ik maar een Elegance moeten kiezen, eigen schuld.
En die @Jee13 .... Wat kan je niet??? :pieker:

Bovenaan Onderaan