CDK
Forumguru
Ziet er super uit!Heb de schermen in de stoelen laten inbouwen, zie foto
dit heeft ook alba gedaan
Ziet er super uit!Heb de schermen in de stoelen laten inbouwen, zie foto
Hoop geld, en als je je auto inruilt zie je het niet meer terug.Heb de schermen in de stoelen laten inbouwen, zie foto
Tsja waarmee niet ?Hoop geld, en als je je auto inruilt zie je het niet meer terug.
Kan best zijn, maar het ziet er heel netjes uit en je hebt er zelf plezier van.Hoop geld, en als je je auto inruilt zie je het niet meer terug.
Tsja waarmee niet ?
Tuning zelfde verhaal
Mobieltje idem
Computer idem
"............
Soms gaat het er om dat je het doet voor eigen gemak, en jammer dan als het naderhand niets opbrengt.
Wat mij meer zorgen maakt is dat als het scherm kapot gaat en een excact dezelfde niet meer verkrijgbaar is en dat het nieuwe scherm of te groot is of te klein.
maar voordat hij weer ingeruild wordt kan je er toch mooi een paar jaar van genietenHoop geld, en als je je auto inruilt zie je het niet meer terug.
Dat probleem had ik ook. Bij mijn schermpjes zaten 2 ophangsystemen. 1 met bevestiging aan de beugels van de hoofdsteun en 1 met bevestiging middels klemmetjes. Die laatste gaan normaal gesproken onder de hoofdsteun door. Aangezien dat bij de sportstoelen niet kan heb ik ze gekruist bevestigd --> zie foto. Zit perfect!