Sportstuur 2015 modellen

ertromp

Forumguru
Tijdens de AMI in Leipzig is het volgende sportstuur voor de O3 gespot en let op het nieuwe logo :D Tja dat wordt weer met de visdraden en creditcards aan de gang :deuk:

image.jpg

Staat 'm goed die afgevlakte onderkant

Tom RS

Forumguru
is toch het stuur van de RS lijkt me? niet het gewone 3 spaaks sportstuur?
Dan zou er toch RS op de onderste stuurwielspaak moeten staan.
Nu ben ik niet zo'n fan van afgeplatte sturen. Ik had dat in mijn Leon ook en bij vlot bochtenwerk heb ik toch liever een volledig rond stuur.

TL@

Forumguru
Het stuur van de RS heeft dan zilver of rood stiksel en het RS-logo erbij. Ik vind het wel leuk.

micky

Forumguru
Dan zou er toch RS op de onderste stuurwielspaak moeten staan.
Nu ben ik niet zo'n fan van afgeplatte sturen. Ik had dat in mijn Leon ook en bij vlot bochtenwerk heb ik toch liever een volledig rond stuur.

In de aanpassingen voor mj 2015 stond nl. alleen een aanpassing voor het stuur van de RS en niet voor de gewone, dus als ik het goed begrijp, krijg je nu een afgeplat stuur als je het sportstuur besteld? Dat zou wel mooi zijn, ik blijf nu ook namelijk altijd achter het stuur haken met mijn been omdat ik het stuur zo laag mogelijk wil.

blauwkeut

Forumguru
Ik meen op het Duitse forum gelezen te hebben dat vanaf MY2015 het nieuwe sportstuur ook wordt geplaatst op de niet-RS'en indien je DSG hebt en je het driespakige stuur hebt besteld.

micky

Forumguru
Dat zou dan mooi zijn in mijn geval aangezien in een 3 spaaks-stuur met flippers besteld heb.

CDK

Forumguru
Ik weet niet beter of dat wás al hoogglans, tenminste wel bij de 2 Octavia's waar ik recent mee gereden heb dacht ik dat gezien te hebben... ;)

ertromp

Forumguru
De Octavia 3 's die ik langs heb gehad voor de VCDS aanpassingen hadden logo en die ring er om heen in het mat vandaar m'n conclusie :D
Ik heb de visdraad al weer klaar liggen om hoogglans emblemen te gaan plakken. En dat stuur lijkt me ook wel wat in m'n O2 :D

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

micky

Forumguru
1 van de wijzigingen voor mj 2015 is dat de logo's buiten van mat naar hoogglans gaan, dus vandaar dat ik de conclusie trok dat het op het stuur hetzelfde zou zijn.

CDK

Forumguru
Ik denk dat ik je verkeerd begreep @ertromp, ik dacht dat je het stuurlogo bedoelde ;) maar dat was al wél in hoogglans. Maar dat gaat er dan weer niet met een visdraadje en een creditcard vanaf :bloos:

Bovenaan Onderaan