Sportstuur 2015 modellen

ertromp

Forumguru
Hier nog het "oude" stuurlogo. Daar is goed op te zien dat die buitenste ring nog mat was en bij het stuur voor 2015 in glans is.

Stuur logo oud.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
dat is toevallig dan zeg! de 2 O3's die ik recent meegekregen heb bij Rijnwoud in R'dam hadden dat al, terwijl het nieuwe modeljaar nog niet ingegaan was, het waren wel kraakverse auto's met nog minder dan 500km op de teller, mijn vrouw maakte daar nog een opmerking over dat dat hoogglans mooi zou staan bij mijn "pianolak" zwarte strips op het dashboard......

ertromp

Forumguru
Kijk zulke meedenkende vrouwen moet je hebben Corné. Dat is een goed uitgangspunt en een vrijbrief om prijs op te gaan vragen voor zo'n stuur en bijbehorende stuurmodule en dan maar hopen dat e.e.a. te coderen is voor de Superb 2 :D

micky

Forumguru
dat meende ik al, maar nu wat als je een driespaaks-sportstuur met flippers hebt besteld? dat kan ik nl. nog nergens vinden.

blauwkeut

Forumguru
Ik zou zeggen dat jij ook een sportstuur krijgt. Ik interpreteer het als dat het voor elke Octavia met 3-spakig stuur geldt, ongeacht of je flippers hebt of niet (hoop ik, heb hetzelfde stuur besteld)

serum

Forumguru
Ben er nog even voor naar buiten gelopen, hier ook een glimmend logo rond het stuur.

het stuur dat @ertromp laat zien verschilt sowieso? ik heb inderdaad ook alles hoogglans zwart rond de bediening. Waar heb je die foto opgeduikeld?

Dacht dat de vernieuwing voor 2015 een zwart glimmend logo op de voor en achterklep waren. (wat nu mat is. Zouden ze zeker moeten doen, oogt veel beter)

ertromp

Forumguru
Ben er nog even voor naar buiten gelopen, hier ook een glimmend logo rond het stuur.

het stuur dat @ertromp laat zien verschilt sowieso? ik heb inderdaad ook alles hoogglans zwart rond de bediening. Waar heb je die foto opgeduikeld?

Dacht dat de vernieuwing voor 2015 een zwart glimmend logo op de voor en achterklep waren. (wat nu mat is. Zouden ze zeker moeten doen, oogt veel beter)
Deze foto heb ik zelf medio december 2013 gemaakt. Was wel een van de eerste serie in Nederland geleverd

Laatst bewerkt:

Badnews

Senior Member
Gisteren gechecked, begin november 2013 heeft bij mij een hoog glans ring rond het logo.
Geen sport stuur (kon niet meer gewijzigd worden vanuit de lease toko toen deze beschikbaar kwam als optie)

ertromp

Forumguru
Grappig om te zien die verschillende sturen in de eerste serie. Blijkbaar is die matte ring aardig uniek :D

rtwee

Senior Member
Even gekeken net... maar eh... mijn O3 Elegance business heeft ook de glanzende ring om het logo... 3-spaaks stuur uit het Dynamic pakket

ertromp

Forumguru
Maar ook al met glimmende ondergrond onder het logo in het stuur?
In Dld worden nl. al auto's MJ 2015 geleverd met het logo met glimmende achtergrond. In NL. worden er 2015 auto's uitgeleverd zonder glimmende achtergrond. Ra Ra???

Maar wel een leuk project voor de liefhebbers vervang je ronde stuur door zo'n afgevlakt exemplaar. Ben benieuwd wie de eerste zal zijn hier :D

Skoda_Fan

Actief lid
Maar ook al met glimmende ondergrond onder het logo in het stuur?
In Dld worden nl. al auto's MJ 2015 geleverd met het logo met glimmende achtergrond. In NL. worden er 2015 auto's uitgeleverd zonder glimmende achtergrond. Ra Ra???

Maar wel een leuk project voor de liefhebbers vervang je ronde stuur door zo'n afgevlakt exemplaar. Ben benieuwd wie de eerste zal zijn hier :D
Ik was bezig om een cupra280 stuur in mijn RS te krijgen. Mijn voormalige SEAT dealer is aan het kijken of dat gaat passen. Hij vond het ook een uitdaging. Wellicht zit je met de airbag en logo op de airbag. Is bij SEAT niet rond....
Destijds in onze Polo 6R ook een GTI stuur gezet. Stuurt echt veel prettiger (ligt veel beter in de hand).

Bijlagen

• CUPRA280.jpg
    CUPRA280.jpg
    48 KB · Weergaven: 52

Gieliovd

Forumguru
Ik heb dat matte logo nog nooit gezien, geen mooi stuur. Bij mij, okt 13 ook mooi glimmend hoor!

Wellicht is dat op het instapmodel?

rouwehand

Senior Member
Driespaaks sportstuur is een onderdeel van het Dynamic pakket. Dit pakket heb ik i.c.m. DSG besteld.
Begrijp ik dan goed dat ik straks een afgevlakt sportstuur krijg?!

Bovenaan Onderaan