Deze foto heb ik zelf medio december 2013 gemaakt. Was wel een van de eerste serie in Nederland geleverdBen er nog even voor naar buiten gelopen, hier ook een glimmend logo rond het stuur.
het stuur dat @ertromp laat zien verschilt sowieso? ik heb inderdaad ook alles hoogglans zwart rond de bediening. Waar heb je die foto opgeduikeld?
Dacht dat de vernieuwing voor 2015 een zwart glimmend logo op de voor en achterklep waren. (wat nu mat is. Zouden ze zeker moeten doen, oogt veel beter)
Hmm glanzende logo op stuur: Mijn RS wk50/13 geproduceerd heeft deze ook al!?Hier nog het "oude" stuurlogo. Daar is goed op te zien dat die buitenste ring nog mat was en bij het stuur voor 2015 in glans is.
Bekijk bijlage 27077
Ik was bezig om een cupra280 stuur in mijn RS te krijgen. Mijn voormalige SEAT dealer is aan het kijken of dat gaat passen. Hij vond het ook een uitdaging. Wellicht zit je met de airbag en logo op de airbag. Is bij SEAT niet rond....Maar ook al met glimmende ondergrond onder het logo in het stuur?
In Dld worden nl. al auto's MJ 2015 geleverd met het logo met glimmende achtergrond. In NL. worden er 2015 auto's uitgeleverd zonder glimmende achtergrond. Ra Ra???
Maar wel een leuk project voor de liefhebbers vervang je ronde stuur door zo'n afgevlakt exemplaar. Ben benieuwd wie de eerste zal zijn hier