@Hans_RS correct, zeer onnatuurlijk om bij opschakelen de pook naar voren te moeten duwen flippers zou ideaal zijn, zal @Vagtechniek eens contacten of dat achteraf op te bouwen is.
Dat was het tot een paar maand geleden, ik heb het stuur los besteld omdat ik elektrische stoelbediening wildeIk heb ook zojuist een nieuwe Octavia 3 combi EBL mogen bestellen. Had ook graag het Dynamic pakket genomen, echter moest ik dan achteraf de stoelen met leder laten bekleden.
Het 3-spaaks stuur is veel mooier en de flippers waren handig geweest. Stuurtje en flippers achteraf inbouwen had mij los veels te veel euries gekost.
Misschien moeten ze de keuze van stuurtjes en flippers eens loskoppelen van de stoelen. Zou fijn zijn.
Als je het telefoon pakket besteld dan krijg je ook een driespaaks stuur, tenminste zo ben ik aan mijn driespaaks stuur gekomenIk heb ook zojuist een nieuwe Octavia 3 combi EBL mogen bestellen. Had ook graag het Dynamic pakket genomen, echter moest ik dan achteraf de stoelen met leder laten bekleden.
Het 3-spaaks stuur is veel mooier en de flippers waren handig geweest. Stuurtje en flippers achteraf inbouwen had mij los veels te veel euries gekost.
Misschien moeten ze de keuze van stuurtjes en flippers eens loskoppelen van de stoelen. Zou fijn zijn.
Oh, bij welke dealer heb jij dat dan weten te regelen? Apoint en Versluis gaven een eenduidig antwoord.Dat was het tot een paar maand geleden, ik heb het stuur los besteld omdat ik elektrische stoelbediening wilde
Als je het telefoon pakket besteld dan krijg je ook een driespaaks stuur, tenminste zo ben ik aan mijn driespaaks stuur gekomen
Ik bedoelde los besteld toen het stuur nog los te bestellen was, mijn auto is in maart besteld.Oh, bij welke dealer heb jij dat dan weten te regelen? Apoint en Versluis gaven een eenduidig antwoord.
Bedankt vast voor jouw reactie!
@Hans_RS correct, zeer onnatuurlijk om bij opschakelen de pook naar voren te moeten duwen flippers zou ideaal zijn, zal @Vagtechniek eens contacten of dat achteraf op te bouwen is.