Spuitwerk midden Nederland: Autodemontage Veenendaal (Autodeleninkleur)?

In de zoektocht naar een vervangende motorkap komt ik op de onderdelenlijn deze aanbieder tegen: Autodemontage Veenendaal (Autodeleninkleur). Navraag leert dat ze Equipart/van Wezel plaatwerk gebruiken en gespoten in kleur komen ze echt met een prima prijs. Geen schadehersteller die het voor die prijs zal leveren.

Zijn er mensen met ervaring met Autodemontage Veenendaal óf vergelijkbare aanbieders die onderdelen kunnen spuiten? Ik ben vooral bang dat het spuitwerk tegen gaat vallen dus als iemand een goede spuiter heeft, denk ik dat ik daar eerder voor zal kiezen.

Herzog Jan

Forumguru
"gespoten in kleur" wil niets anders zeggen dat het originele kleurnummer of de kleurnaam gebruikt wordt.
Maar door bijv. weersomstandigheden zal de kleur veranderen en als je dan een nieuw gespoten onderdeel op een wat oudere auto plaatst heb je altijd kleurverschil.
Beter is een goede spuiter op te zoeken, die maakt verf op basis van de auto zelf met een spectrometer. De kans op kleurverschil is er dan ook nog, maar lang niet zo erg als een gespoten onderdeel kopen.

Dat is een heel goed punt waar ik helemaal niet over nagedacht heb, bedankt. In dat geval kan ik beter vragen: iemand tips voor een goede spuiter?

EdK

Forumguru
Kunt ook nog vragen bij die in veenendaal of hij spuit op kleur met behulp van spectrometer en wat dan meerkosten zijn !?
Misschien ben je dan evengoed nog goedkoper uit.... :koffie:
Weet wel dat ik ooit een dakspoiler op Yeti plaatste en die moest ook in kleur gespoten worden, afijn de kleurcode week toen al af tov wat er op auto zat. ( en toen was Yeti al een 2 jaar oud oid

Bovenaan Onderaan