Standaard Citigo radio met bluetooth voor streamen muziek?

Busso

Senior Member
Tot nu toe gebruikten we de Garmin voor de bluetooth functie (verder gebruikten we hem niet). Maar hapert al langere tijd en sinds kort werkt het helemaal niet meer. Contactspray helpt niet. Zit waarschijnlijk in de Garmin. Ik ben er intussen helemaal klaar mee dus wil afscheid nemen van de Garmin. Voordeel is dat we de houder dan kunnen gebruiken voor onze mobieltjes.

Nou zag ik dat de nieuwere Citigo's een nieuwer type radio hebben. Is dat nieuwer type standaard voorzien van bluetooth en past die in mijn citigo van 2012? Een standaard radio inbouwen met inbouwframe kan natuurlijk ook maar vind ik minder fraai. Navigeren doen we met onze mobiel.

Busso

Senior Member
Dat is ook een optie maar daar hangt een ander prijskaartje aan. Aangezien de boxen erg basic zijn de de citigo wil ik er niet te veel aan uitgeven.
Ik dacht aan dit maar weet niet of deze nieuwe radio bluetooth heeft.

Bijlagen

• Screenshot_20241116_140258_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20241116_140258_Samsung Internet.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 11
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Xanderv

Nieuw lid
Je kunt ook via AliExpress deze kopen:

Ik heb dit zojuist gevonden op AliExpress: €128,49 | XUDA Universele 10,26 inch autoradio multimedia WIFI videospeler Draadloze Carplay en Android Auto voor Apple of Android MP5-speler

De prijs verschilt maar ik heb deze voor 47 euro kunnen kopen. Dan heb je gelijk CarPlay / Android auto. Het werkt bij mij perfect. Mijn navigon begon ook te haperen en de batterij was slecht. De batterij al vervangen maar die was ook gelijk slecht.

Dit scherm kun je aansluiten op je aux ingang maar ook via de fm transmitter maar dan heb je wel iets mindere geluidskwaliteit. Ik gebruik dit scherm nu net dus niet veel ervaring maar de menu’s zijn soepel en de CarPlay werkt perfect. Het scherm is in 10 seconden opgestart en gekoppeld met je telefoon. Dat is sneller dan mijn navigon.

13eb33e5449f4f4070629216d04e7cf4.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Bovenaan Onderaan