Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja Lex het leder is zeer goed afgeschoren en zelfs geëpileerd want het voelt aan gelijk een zacht huidje. /forum/images/graemlins/smile.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
Ik heb nu geen leder stuur, in mijn vorige passat en golf wel. Een beetje jammer, geen budget meer.. Toch valt het mij niet tegen, het voelt niet zo plastic aan als dat ik had gevreesd, en sturen met 1 hand gaat prima.
Ik heb het sportpakket besteld, met daarin o.a. een 'driespaaks leren stuurwiel'.
Nou had mijn dealer geen O2 staan die hiermee uitgerust was, dus kon ik dit niet bekijken.
Ik heb me inmiddels suf gezocht, maar kan nergens een afbeelding van dit stuur vinden.
Kan een van de leden met het sportpakket misschien een foto maken van zijn/haar stuur?
Tsja, vond ik dus jammer dat het stuur er zo uitziet. Het is de reden waarom ik niet voor het aantrekkelijke sportpakket heb gekozen en een combinatie heb gekozen.
@Lex Lichtmetaal:
Thanks!
@Potje:
Vind je het zo lelijk dan? Ik vind het er wel goed uitzien namelijk. Heb in mijn Alfa nu ook een 3-spaaks leren stuur en ik zou niet meer anders willen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.