Blackokkie2
Forumguru
Vaak wel EdK.
Je moest eens weten hoeveel vliegen ze doodrijden. Dat de partij voor de dieren ons nog niet heeft gelyncht is een wonder.Nooit gedacht dat er zoveel dierenmishandelaars onder de octavia rijders zaten ? (LOL)
Je gaat door voor de marterverschrikker...Hmmm, iets met aarde??
Ik denk dat het met bepaalde productiejaren en de gebruikte materialen te maken heeft.
(de, op vismeelolie gebaseerde weekmaker is de boosdoener).
Familie van ons, wonende in Zwolle, heeft ook al een paar keer knagende steenmarters op bezoek gehad in hun Toyota! De vraten ook lekker aan diverse kabels en plukten en passant ook het isolatiemateriaal op het schutbord aan flarden.
Hun Toyota staat altijd op hun terrein geparkeerd, onder een afdakje. Inmiddels hebben ze de oplossing gevonden (!). Ze laten de motorkap open staan. Blijkbaar houden die beesten niet van open ruimtes, maar knagen ze alleen in besloten, donkere ruimtes.
Ik denk dat het met bepaalde productiejaren en de gebruikte materialen te maken heeft.
(de, op vismeelolie gebaseerde weekmaker is de boosdoener).
Familie van ons, wonende in Zwolle, heeft ook al een paar keer knagende steenmarters op bezoek gehad in hun Toyota! De vraten ook lekker aan diverse kabels en plukten en passant ook het isolatiemateriaal op het schutbord aan flarden.
Hun Toyota staat altijd op hun terrein geparkeerd, onder een afdakje. Inmiddels hebben ze de oplossing gevonden (!). Ze laten de motorkap open staan. Blijkbaar houden die beesten niet van open ruimtes, maar knagen ze alleen in besloten, donkere ruimtes.
In welke provincie woont u want in overijssel schijnen ze veel voor te komenik heb inmiddels kippengaas in mijn motorruimte en beschermkap over de bougies.
Verder flexibel buis om blootliggende bougie kabel geklikt
Ik was het ook zat na 4x bezoek te hebben gehad.