Stem op de Octavia Combi op ANWB site

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Op de Fiat gestemd, houd de Skoda maar voor liefhebbers, populaire auto's worden immers alleen maar duurder.........

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif /forum/images/graemlins/1439.gif

(geintje)

Wiseguy

Actief lid
Ook ik heb gestemd.... maar met de bovenstaande reactie in mijn beeld zeg ik maar gelijk dat ik gewoon op de Octavia heb gestemd.... /forum/images/graemlins/grin.gif

MdK

Lid
Ik heb uiteraard ook even mijn stem op de octavia uitgebracht. Ik denk echter niet dat de octavia wint; veel mensen zien een MPV toch meer als "familieauto" dan een stationwagen. Ik denk dat de Mazda 5 zal winnen. Wat denken jullie?

Reinier

Nieuw lid
Hier nog één. Zal mij inderdaad ook niet verbazen als de Mazda het wordt. De Fiat in ieder geval niet, ondanks z'n wat gematigder uiterlijk t.o.v de vorige versie (erg smaakgevoelig) blijft het een /forum/images/graemlins/uitlachen.gifbuitenbeentje.

Dutch4x4

Senior Member
Pff, waarom kun je niet gewoon stemmen zoals bij andere polls? Nu wordt het weer zo'n ordinaire e-mailadres-opzuigactie.

Slechte zaak, ANWB. Niet gestemd. /forum/images/graemlins/frown.gif

Bovenaan Onderaan