Stille lezer

Hayvan

Lid
We zijn weer iets verder!

Kwa verlichting ben ik bijna klaar, de amerikaanse stijl stadslichten zijn aangesloten en netjes weggewerkt, had met een uurtje klaar kunnen zijn maar ik heb liever dat je er niets van zit en het netjes zit weggewerkt, vandaar de voorbumper eraf en alles proper op z'n plek.

IMG_8198.jpg

Hoe het er nu uitziet:
IMG_8242.jpg

De DRL's onderin branden altijd zolang contact aanstaat (met nog een leuke en onverwachte coming home functie), de US-lights heb ik met een extra schakelaar op de parkeerverlichting aangesloten.

Met mijn xenon dimlicht aan:
IMG_8241.jpg

Nog een foto van de achterzijde, zo zie je hoe 'hoog' de auto staat op dit moment;
IMG_8244.jpg

Ook ben ik de afgelopen week bezig geweest met, wat ik dacht preventief, onderhoud. Was dus niets preventief aan, vorige eigenaar heeft haar niet veel liefde gegeven.
Alle vloeistoffen ververst, filters vervangen, loopt nu weer als een naaimachientje!

Heb alleen een foto van de luchtfilter, een before en after :sterretjes:
IMG_8185.jpg

Staat nog veel op de to-do lijst, mijn nieuwe kleine actieve subwoofer is inmiddels binnen dus deze wordt weggewerkt onder de bestuurdersstoel. De achteruitrijcamera moet nog worden gemonteerd en ik moet nog aan de slag met plastidip.
Teveel plannen, niet genoeg tijd lijkt wel! :pardon:

Hayvan

Lid
Ik merk net pas dat ik eigenlijk in het verkeerde deel zit te posten, zou iemand mijn topic kunnen verplaatsen?
Of is het makkelijker om een nieuwe topic in het juiste deel te maken?:ot:

Bovenaan Onderaan