stinkt naar benzine

Albertus

Nieuw lid
Ruud is het probleem al opgelost ik heb namelijk het zelfde gehad en dat bleek het slangetje rechts onder de motorkap te hij loopt zowat tegen het spatbord aan ket is een geribeld hard plastic slangetje daar zat een klein scheurtje in ik heb er een stukje zacht plastic slang tussen gezet en weg was de stank
gr Ab

Okki

Donateur
Ruud is het probleem al opgelost ik heb namelijk het zelfde gehad en dat bleek het slangetje rechts onder de motorkap te hij loopt zowat tegen het spatbord aan ket is een geribeld hard plastic slangetje daar zat een klein scheurtje in ik heb er een stukje zacht plastic slang tussen gezet en weg was de stank
gr Ab

Hallo, Albertus, welkom :471:, op, het, forum. Met, wat, meer, teeslekens, leest, het, wat, mallekijker :worshippy:

EdK

Forumguru
Hallo, Albertus, welkom :471:, op, het, forum. Met, wat, meer, teeslekens, leest, het, wat, mallekijker :worshippy:

Ship moet ik je weer gelijk geven !! En sms taal heb ik niet op school gehad, dus kan ik niet lezen !!
Alleen maar Engels en Duits gehad , oh ja ook nog nederlandse taal !!

van inkel

Forumguru
Ship moet ik je weer gelijk geven !! En sms taal heb ik niet op school gehad, dus kan ik niet lezen !!
Alleen maar Engels en Duits gehad , oh ja ook nog nederlandse taal !!

Misschien hebben sommige nog Nederlandsche taal gehad, dus die snappen er helemaal nix van.:smirk:

EdK

Forumguru
Misschien hebben sommige nog Nederlandsche taal gehad, dus die snappen er helemaal nix van.:smirk:

Tja maar dan zijn we verplicht om die mensen met " U " aan te gaan spreken !!

Helaas ben ik niet van de ch tijd !! en gelukkig niet van het groene boekje tijd !!

Marnix

Lid
Ondanks dat de topic starter niet is teruggekomen, ben ik wel blij met het onderwerp en zeker het antwoord van "airportfirefighter". Ik ruik ook benzinelucht, maar ik rij op gas! Aangezien ik vandaag bij de garage ben geweest en inderdaad een carterontluchtingsslang bleek te zijn, zal het probleem nu wel opgelost zijn.

Bovenaan Onderaan