Stoelverwarming achterbank (achteraf)

ik kreeg vandaag een verrassend antwoord. Bij het inbouwen van een leder interieur in een Octavia III zou het niet mogelijk zijn om stoelverwarming op de achterbank in te bouwen, omdat er geen plaats is voor de schakelaars.

Heeft iemand ervaring met achteraf inbouwen van stoelverwarming op de bank?
Het moment waarop het leer erin gaat lijkt mij nl. hét moment.

Alvast bedankt.
 

Joske

Forumguru
Dat heb ik hier nog niet zien passeren op het forum.. en ik zie werkelijk "alles" passeren dus ik vrees dat jij de eerste bent :D

Ik wil wel eens in ETKA kijken of ik iets vind betreft opbouw van de zetels.. :)
 

Monteurtje

Forumguru
Het is af fabriek inderdaad mogelijk. Maar als er leer in de auto komt is het voor zo'n bedrijf een kleine moeite om ook verwarming erin te maken. Schakelaar kan aan de achterkant van middenconsole gemaakt worden. Is wel beetje werk met draden trekken.
Vaak gebeurt dat ook met de voorstoelen wanneer er leer achteraf gemonteerd wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Schakelaars zitten aan de achterkant van de middenconsole tussen de beide voorstoelen in.
 

Joske

Forumguru
inderdaad.. Waar er wsl ook een schermpje is met de temperatuursaanduiding op? daar dus :)
 

tpit

Lid
Als dit waar is, zou het bij mij ook niet moeten kunnen. Ik krijg deze week mijn O3 met leer en achterbank verwarming geleverd... Dus dat broodje aap van de leerinbouw is gewoon onzin.
 

Gizzmo

Forumguru
Goh, laat dit maar niet aan mij kids lezen, willen ze het ook, nu steeds een gevecht wie er voorin mag zitten (met de stoelverwarming aan) :)
 

octaafje IV

Actief lid
Goh, laat dit maar niet aan mij kids lezen, willen ze het ook, nu steeds een gevecht wie er voorin mag zitten (met de stoelverwarming aan) :)

Nee @Gizzmo, denk dat jouw kinderen liever veilig in de gordel zitten i.p.v. op de neergeklapte leuning van de achterbank te moeten liggen. Ik zou je dringend willen adviseren eens met ca. 2,5 km p/uur tegen een muurtje aan te rijden (je voorbumper overleeft dit onbeschadigd), te voelen wat dat al voor een dreun in je auto oplevert en je dan EINDELIJK eens te gaan realiseren wat e.e.a. teweeg brengt bij b.v. 60 km p/uur of hoger.....
 
Bovenaan Onderaan