Hallo,
De laatste tijd heb ik zeker meer dan 10 uur gezocht naar de mogelijke oplossing van het probleem met de stuurbekrachtiging.
Helaas is het nog niet gelukt iets te bereiken. Ook al is dit onderwerp al meermaals besproken op dit forum, wil ik u vragen toch met suggesties te komen.
Wanneer de auto wordt gestart, zijn er 2 mogelijkheden:
1. De sbk werkt naar behoren.
2. Het oranje lampje gaat branden en de sbk doet het niet.
Nu zijn er meerdere mogelijkheden:
Gewoon gaan rijden, gaat prima maar zwaar. Sbk gaat niet aan.
Nog een keer starten en hopen dat hij het wel doet.
Gaan rijden en tijdens de rit het contact een keer uit-en-aan doen.
Meestal gaat het lampje uit maar duurt het een paar bochten voordat de sbk werkt.
Achter het zwarte kapje aan de voorkant het meest linkse stekkertje van de sbk-pomp even los en vast maken. Dan doet hij het meestal naar behoren.
ps.
Voordat dit begon, brandde het oranje-stuur lampje ook al af en toe, ook wanneer er geen sleutel in het contact zat maar dan veel minder duidelijk dan nu.
Iemand een idee?
Groet,
Jurgen
De laatste tijd heb ik zeker meer dan 10 uur gezocht naar de mogelijke oplossing van het probleem met de stuurbekrachtiging.
Helaas is het nog niet gelukt iets te bereiken. Ook al is dit onderwerp al meermaals besproken op dit forum, wil ik u vragen toch met suggesties te komen.
Wanneer de auto wordt gestart, zijn er 2 mogelijkheden:
1. De sbk werkt naar behoren.
2. Het oranje lampje gaat branden en de sbk doet het niet.
Nu zijn er meerdere mogelijkheden:
Gewoon gaan rijden, gaat prima maar zwaar. Sbk gaat niet aan.
Nog een keer starten en hopen dat hij het wel doet.
Gaan rijden en tijdens de rit het contact een keer uit-en-aan doen.
Meestal gaat het lampje uit maar duurt het een paar bochten voordat de sbk werkt.
Achter het zwarte kapje aan de voorkant het meest linkse stekkertje van de sbk-pomp even los en vast maken. Dan doet hij het meestal naar behoren.
ps.
Voordat dit begon, brandde het oranje-stuur lampje ook al af en toe, ook wanneer er geen sleutel in het contact zat maar dan veel minder duidelijk dan nu.
Iemand een idee?
Groet,
Jurgen