r-streefkerk
Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik rijd sinds kort een O2 2.0 TDI
Op zich een fijne auto, alleen erger ik me ontzettend aan de motor.
Deze stottert als ik met constante snelheid rond de 1500 toeren rijd.
De auto is al terug geweest naar de dealer, die vertelde mij vervolgens dat ze nog het een en ander aan de motor hebben kunnen afstellen en dat het probleem nu verholpen is.
Maar helaas geen verandering, ik heb de dealer weer gebeld en die zegt op zijn beurt dat het dan aan mijn rechter voet ligt.
Volgende problemen zijn de achterramen, deze tikken bij het openen en sluiten, en de regensensor als het zachtjes regent werkt de regensensor niet en als het droog is stopt ie niet meer.
"HET IS EEN AUTO VAN APRIL 2007" :407:
Zijn dit bekende problemen ??? of heb ik gewoon pech.
Het is mijn 4e skoda maar heb nu toch een beetje de balen van dat ding
Deze stottert als ik met constante snelheid rond de 1500 toeren rijd.
De auto is al terug geweest naar de dealer, die vertelde mij vervolgens dat ze nog het een en ander aan de motor hebben kunnen afstellen en dat het probleem nu verholpen is.
Maar helaas geen verandering, ik heb de dealer weer gebeld en die zegt op zijn beurt dat het dan aan mijn rechter voet ligt.
Volgende problemen zijn de achterramen, deze tikken bij het openen en sluiten, en de regensensor als het zachtjes regent werkt de regensensor niet en als het droog is stopt ie niet meer.
"HET IS EEN AUTO VAN APRIL 2007" :407:
Zijn dit bekende problemen ??? of heb ik gewoon pech.
Het is mijn 4e skoda maar heb nu toch een beetje de balen van dat ding