Stream > Parrot Asteroid Smart

Kiswum

Forumguru
Ik merk nu ook dat het heel traag gaat, ik wil het graag aanpassen, maar het is al te lang geleden.
Om tijd te besparen had ik ervoor gekozen om niet alle foto's handmatig aan te passen (it was very late), goede tip om de handleiding beschikbaar te maken als PDF!

@Moderators, is het mogelijk dat de plaatjes worden teruggezet naar Thumbnails?
Als het mogelijk is dan wil ik dit zelf wel even doen, maar ik heb er nu geen rechten meer voor. Dit zou ook fijn zijn voor bezoekers met een minder hoge bandbreedte.

TL@

Forumguru
Met een snelle PC en verbinding heb ik helemaal geen laad problemen, de pagina laadt net zo snel als een pagina zonder plaatsjes.

Jammer dat zoiets niet mag van de leasemij.

Joske

Forumguru
Ik merk nu ook dat het heel traag gaat, ik wil het graag aanpassen, maar het is al te lang geleden.
Om tijd te besparen had ik ervoor gekozen om niet alle foto's handmatig aan te passen (it was very late), goede tip om de handleiding beschikbaar te maken als PDF!

@Moderators, is het mogelijk dat de plaatjes worden teruggezet naar Thumbnails?
Als het mogelijk is dan wil ik dit zelf wel even doen, maar ik heb er nu geen rechten meer voor. Dit zou ook fijn zijn voor bezoekers met een minder hoge bandbreedte.
@Kensei

is dit bovenstaande mogelijk? bedankt!

Canon-Eye

Forumguru
Met een snelle PC en verbinding heb ik helemaal geen laad problemen, de pagina laadt net zo snel als een pagina zonder plaatjes.
Een snelle PC kun je zelf nog kiezen, bij de verbindingssnelheid ligt dat vaak héél anders...

TL@

Forumguru
Ik dacht dat in nederland iedereen fiber to the had of toch minstens 100MBps ;)

Canon-Eye

Forumguru
Door een assertieve misdienaar misschien? :nono:
De laatste keer dat zoiets bij ons is gebeurd, was in 754 (Bonifacius bij Dokkum vermoord).
Liggen we hier blijkbaar toch een stukske voor, hé... :)

Kiswum

Forumguru
@ admins, bedankt voor het verkleinen van de foto's, perfect!
Ik zal een Nederlands- en Engelstalige handleiding in PDF formaat maken zodat het makkelijker mee te nemen/offline op te slaan is.

Canon-Eye

Forumguru
Fraai!:thumbsup:
In Internet Explorer komt-ie bij mij gewoon in kleur, dus als ik 'm naar de laserprinter jaag zal hij daar vermoedelijk ook gekleurd uit kunnen komen.
Ik kan alleen geen knopje vinden om 'm te downloaden.
Is het wellicht een idee om het document op dit forum in het downloadcentrum te posten als bijlage?

Kiswum

Forumguru
Het knopje om te download kun je volgens mij bereiken via een menu knop in de linker bovenhoek.
Ik zal vanavond kijken of ik het bestand van 3,5MB in het download gedeelte van de site kan plaatsen. Hier in het bericht was hij te groot.

Kiswum

Forumguru
Helaas, ik kan hem ook in de download sectie niet plaatsen, maar ik kan de links daar ook wel inzetten. Zodat het makkelijker te vinden is.

Bovenaan Onderaan