Stuur Octavia 3 in Octavia 2 plaatsen

guitar_billy

Senior Member
er is recentelijk wel wat discussie op het forum geweest over sturen vervangen, was dat dan allemaal voor de S2 ?

jered

Lid
stuur.jpg heb nu deze stuur en wil eigenlijk een 3 spaak deze hebben.jpg maar dan zonder die flippers. Is dit mogelijk?

jered

Lid
weet je toevallige hoe en wat en waar ik deze kan kopen want kan ik dan mijn airbag overzetten?

ertromp

Forumguru
Airbag is over te plaatsen
De 3 spaaks sturen zijn te koop bij:

Cars-equipment.com

Skoda-parts.cz

Als eerste accupolen los en airbag uitbouwen

Dat doe je door stuur een kwart te draaien en de pal aan de achterzijde op de naaf on te drukken.
Stekkers los en centrale moer losdraaien

CDK

Forumguru
@jered, beide zijn betrouwbaar, bij cars equipment is de communicatie beter en is het betalen wat eenvoudiger. Check het prijsverschil incl. verzendkosten zou ik zeggen ;)

jered

Lid
alleen bij skoda-partz verkopen ze nog die stuur bij die andere hebben ze alleen het nieuwe stuur.

CDK

Forumguru
@jered, de 1e x toen ik daar iets kocht dacht ik dat ik het nooit zou krijgen, omdat het betalen nogal apart gaat voor in een webshop, je kan namelijk niet afrekenen in de webshop, na 2 dagen kreeg ik een mail met daarin de verzendkosten vermeld en een bankrekeningnummer en een naam waarheen ik mocht overmaken, het voelde niet goed maar het belletje wat rinkelde bleek loos alarm te zijn ;)

Bovenaan Onderaan