Baardenraker
Lid
Dat is bij mij die niet het geval...De truc is dat je nergens last van hebt als je links of rechts steeds een beetje tegen de weerstand van het systeem aan blijft hangen; daarom werkt het ook met het flesje water in het stuur.
Dat is bij mij die niet het geval...De truc is dat je nergens last van hebt als je links of rechts steeds een beetje tegen de weerstand van het systeem aan blijft hangen; daarom werkt het ook met het flesje water in het stuur.
Niet nodig, ik heb het gewoon uitgeschakeld met een knopje op de RAW-stengel onder het MFD-menukopje "Rijhulpsystemen"; het wordt niet bij elke volgende start opnieuw geactiveerd.De dag dat ik een auto heb waar dat k*tsysteem op zit laat ik het er meteen uitschrijven.
@Canon-Eye
De dag dat ik een auto heb waar dat k*tsysteem op zit laat ik het er meteen uitschrijven.
@Canon-Eye
Mogen ze van mij plaatsen hoor, mits die maar niet is aangesloten....Zelfde geldt voor die SOS knop...is zelfs verplicht tegenwoordig
Weet er mij nu iemand te vertellen of mijn probleem een echt probleem is (dus niet normaal), of is dit bij iedere nieuwe superb zo?
Kwestie dat ik kan aandringen om er toch naar te kijken.
Vorige week heb ik de auto binnengedaan voor een ander probleem; ze hebben mij toen verteld dat er geen "foutcodes" zichtbaar zijn m.b.t. Lane assist en dus niet onmiddellijk iets kunnen doen...