martijnthomas
Lid
Dag luitjes,
Vandaag mijn auto weer terug van de garage na een beurt, distributiekettingwissel, multiriem en stuursensor vervangen. Motortje is nu weer heerlijk rustig.
De monteur zei dat t stuurprobleem nog steeds niet 100% verholpen is. Hij heeft de stuurhoeksensor vervangen, ingeleerd en vloeistof gecheckt en bijgevuld. Afgelopen avond heb ik een testrit gedaan en heb nog steeds problemen met knipperende lampen en raar sturen. Na 15 minuten ging het oranje stuurtje weer branden, maar de stuurbekrachtiging was nog wel aanwezig..
Zitten er meer sensoren in het hele stuurgebeuren? Heeft m'n monteur misschien het e.e.a. niet goed uitgelezen? Ik denk/hoop niet dat de pomp de boosdoener is, lijkt me niet want hij schakelt wel in en bekrachtigd dan ook..
Wie o wie kan mij hier verder mee helpen :-)
Vandaag mijn auto weer terug van de garage na een beurt, distributiekettingwissel, multiriem en stuursensor vervangen. Motortje is nu weer heerlijk rustig.
De monteur zei dat t stuurprobleem nog steeds niet 100% verholpen is. Hij heeft de stuurhoeksensor vervangen, ingeleerd en vloeistof gecheckt en bijgevuld. Afgelopen avond heb ik een testrit gedaan en heb nog steeds problemen met knipperende lampen en raar sturen. Na 15 minuten ging het oranje stuurtje weer branden, maar de stuurbekrachtiging was nog wel aanwezig..
Zitten er meer sensoren in het hele stuurgebeuren? Heeft m'n monteur misschien het e.e.a. niet goed uitgelezen? Ik denk/hoop niet dat de pomp de boosdoener is, lijkt me niet want hij schakelt wel in en bekrachtigd dan ook..
Wie o wie kan mij hier verder mee helpen :-)