stijnheidi
Senior Member
De kogel was bijna door de kerk... ik had bijna een eibach set aangeschaft, maar dus nog niet helemaal. ik twijfel nog een beetje over de hoogte of in de praktijk de laagte dus. had laatst 50 kg zand gehaald voor de zandbak en dacht ff meten hoeveel hij zakt als ik het op de as (tegen de achterleuning leg) dat is dus 5 mm. ik ben er inmiddels achter dat de eibach veren ook lineair werken. heeft iemand ervaring met hoeveel ie met eibach zakt als je bv 50 kg op de as legt of zou iemand dit willem meten?? dan kan ik mogelijk uitrekenen hoeveel ie zakt met hogere balasting.
ik ivm de bodemvrijheid en (zware) belading te twijfelen tussen de veren van het skoda sportonderstel of de eibachveren. Ik heb de dealer inmiddels gevraagd wat deze mogen kosten. IK hoop dat dit een beetje aansluit bij de prijzen van de eibach veren
daarnaast zit ik nog steeds te denken om er koni fsd dempers bij te plaatsen. ik vind de huidige demping namelijk op de kleine oneffenheden te stoterig en op de grote oneffenheden te slap. ik ben bang dat ik dit met de montage van pure sportdempers of alleen veren er niet uithaal. Heeft iemand hier ervaring mee.
dan nog een vraag over de looks ik zou graag wat zijaanzicht foto's willen zien van superbs combi met Eibach verlaging en het standaard sportonderstel. Zodat ik een vergelijk kan maken.
Het vakantiegeld komt er bijna aan, dus het moet er maar eens van komen!!
ik ivm de bodemvrijheid en (zware) belading te twijfelen tussen de veren van het skoda sportonderstel of de eibachveren. Ik heb de dealer inmiddels gevraagd wat deze mogen kosten. IK hoop dat dit een beetje aansluit bij de prijzen van de eibach veren
daarnaast zit ik nog steeds te denken om er koni fsd dempers bij te plaatsen. ik vind de huidige demping namelijk op de kleine oneffenheden te stoterig en op de grote oneffenheden te slap. ik ben bang dat ik dit met de montage van pure sportdempers of alleen veren er niet uithaal. Heeft iemand hier ervaring mee.
dan nog een vraag over de looks ik zou graag wat zijaanzicht foto's willen zien van superbs combi met Eibach verlaging en het standaard sportonderstel. Zodat ik een vergelijk kan maken.
Het vakantiegeld komt er bijna aan, dus het moet er maar eens van komen!!