Sunset, Sunniboys of blinderen?

• Onderwerp starter Deleted member 20094
  • Startdatum

Hakar

Donateur
Sluit me bij @EdK aan.
Sinds nog niet zo lang sonnyboy er in, en bevalt prima.
Ook bij stilstand raampje open kunnen hebben zonder dat alle vliegjes van de groene kliko hun weg naar binnen in de auto kunnen vinden.
Ook de passagier achterin schijnt het heerlijk te vinden.
Dropneus tegen de sonnyboy, en frisse lucht opsnuiven. :jaja:

Jordlusk

Actief lid
Ik zelf heb de privacy shades in mijn auto, dit omdat ik de standaard tint van Skoda nog te veel zon vind door laten.
Ik heb deze gekocht bij superskoda.com en kosten 100 euro de passing is perfect. Plus dat het er ook wel mooi uitziet de donkere tint.

Bijlagen

• upload_2018-9-23_20-38-45.jpeg
    upload_2018-9-23_20-38-45.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 78

kalespijker

Actief lid
Bij mijn vorige auto, een Renault Megane met af fabriek donker getinte achterramen vond mijn dochter de zon nog regelmatig te fel. Daarom op voorhand al Sunset en Sonniboys besteld. Is in het donker wel wat aan de donkere kant, maar misschien komt dat ook gedeeltelijk vanwege de automatisch dimmende binnen en buitenspiegels. Ik heb geen klachten meer vanaf de achterbank. Maar misschien dat ik ze er in de winter toch uit haal.

Hakar

Donateur
is ook niet persé aan te bevelen...

Klopt.
Even afgezien van de lantaarnpalen die er onderweg tegen zijn dropneus zouden kunnen rijden, is het ook niet goed voor zijn ogen.
Zijn voorgangers hadden allemaal een motorbril voor als ze meegingen in het span.

Ziedaar, hebben we er zomaar een stukje veiligheid bij bedacht.
Voordeel sonnyboy, raam kan tijdens rijden open, maar achterpassagiers kunnen geen handen of hoofd naar buiten steken.:thumbsup:

D

Deleted member 20094

Ik zelf heb de privacy shades in mijn auto, dit omdat ik de standaard tint van Skoda nog te veel zon vind door laten.
Ik heb deze gekocht bij superskoda.com en kosten 100 euro de passing is perfect. Plus dat het er ook wel mooi uitziet de donkere tint.
De privacy shades voor het achterram bestaat toch uit 2 delen? Is niet echt te zien op je foto.

Daarnaast heb ik een reactie v.w.b. Sunniboys, deze is niet leverbaar voor de sedan uitvoering :cry:

Ik zie bij Winparts wel de shades van Laitovo...iemand daar bekent mee???

CDK

Forumguru
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar raamfolie, bij mijn auto zit het over de sunset heen.
Sunset bij Skoda is te licht en Sonniboys vind ik 'gedoe' en aan de binnenkant gezien ronduit lelijk en storend voor de passagiers.

Jordlusk

Actief lid
De privacy shades voor het achterram bestaat toch uit 2 delen? Is niet echt te zien op je foto.

Daarnaast heb ik een reactie v.w.b. Sunniboys, deze is niet leverbaar voor de sedan uitvoering :cry:

Ik zie bij Winparts wel de shades van Laitovo...iemand daar bekent mee???
Nee mijn achteraam bestaat uit 1 deel dat wilde ik namelijk niet hebben dat hij uit twee delen bestond bij een kennis van me, die heeft ook twee delen dat kijkt best wel irritand hij heeft achter er ook uit gehaald. Ik zou voor echte sunniboys gaan of zoals ik die van superskoda. Check deze link even :lezen:http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-Limousine-3pcs-set-of-sun-privacy-bug-shades

D

Deleted member 20094

Dat ziet er goed uit!:thumbsup:
En ook nog betaalbaar ook, wordt m'n finacieel directeur blij van :D

Bovenaan Onderaan