Jammer dat men mij daar niet even van op de hoogte stelt dan.Waarschijnlijk omdat er meerdere keren gevraagd is of mensen die op ovb stonden aan wilde geven of ze kwamen..
@Antera, bij deze laat ik je weten niet meer te zullen komen.....De OVB's wil ik graag nog antwoord of je nog komt dit vanwege de planning die ze bij JD willen doen. Diegene die op deze lijst nog staan hoor ik graag als deze alsnog niet komen en anders word er verwacht dat je zeker aanwezig bent. Zomaar zonder reden af laten weten word niet op prijs gesteld indien je wilt chippen of rollen of andere aanpassingen wilt. Bezoekers niet natuurlik Dit even ter vriendelijk info
@Arreslee, bedankt voor het aanbod, maar op deze wijze laat ik mij hier op dit forum niet zomaar even van de lijst af halen. Met andere woorden, ik bedank er voor. Men had tenminste even via een pb contact op kunnen nemen. Communicatie noemt men dat.@Import Yeti. Zet jezelf weer op de lijst. Kom zaterdag langs en ik verwacht dat er best wel een gaatje is.
@Race Eend. Ik probeer zo rond 0830 aanwezig te zijn en ik zie wel hoe de dag gaat verlopen.
Tot zaterdag.
@RefleCs @Antera @Noord26 Communicatie komt inderdaad van 2 kanten, maar je kunt het ook omdraaien. Is er dan niemand die er bij stil heeft gestaan dat als ik niet had willen of kunnen komen ,dat ik dan niet kenbaar hier had gemaakt?Euh @Import Yeti, ik heb altijd geleerd dat communicatie van 2 kanten komt. Ik heb zelf een keer een dergelijke meeting georganiseerd en er komt veel bij kijken. Van mensen die zich opgeven mag je verwachten dat ze e.e.a. in de gaten houden. Als je als organisator elk persoon moet herinneren om de agenda te raadplegen is onbegonnen werk. Sorry maar je reactie vindt ik wat overtrokken.
We proberen hier met zijn allen iets leuks neer te zetten en het is allemaal met de best mogelijke intentie. Zoals @Noord26 al zegt ga uit van het goede. Sorry dat je het zo ervaart maar verplaats je ook even in de organisatie die geheel op vrijwillige basis is. Het is geen daytime job waarbij je alles continu in de smiezen hebt.
De communicatie door de organisatie verloopt via dit topic. Aan eenieder die zich opgeeft is het dan ook eigen verantwoordelijkheid om dit topic in de gaten te houden.