sitechris
Donateur
Kan ik die ook via jullie installeren, of is dit zo makkelijk dat de VW dealer het ook kan?
Edit: zal het Mark van Lowering ook even vragen.
Laatst bewerkt:
@ Corné de Kluijver, wat kwam eruit??
Holy sh*t... weet je zeker dat je volgend jaar afscheid wilt nemen van je S2???428pk 467Nm
Inderdaad een brakke telefoon zeg, je hebt een grijze auto en ziet er op foto blauw uit.......foto gemaakt met mijn meest brakke telefoon die zal ik vast delen
mmmmmm valt me tegen, procentueel maakt hij meer lawaai .....428pk 467Nm
Ik zat inderdaad op verkeerde adres....Nee, @EdK loopt een paar edities achter met de meetings: hij gaat naar Vagtechniek.
Ach daar heet je toch Joske voor ????E Edje! Wist niet dat je gemeend sympathiek kon zijn ook..
Goed om lezen alleszins
Snap alleen niet wat het in dit topic doet
Tsja een ieder maakt wel eens verkeerde keuze's...................
Maar leert hiervan, en dat is nu de eigenschap van het menselijke wezen....
Was supergezellig en top georganiseerd. Ben op terugweg nog even de Autobahn onveilig wezen maken. Er zit aanzienlijk meer vermogen in, auto rijdt veel en veel soepeler. Echt een verschil! Ik kwam tot 241 op teller nadat ik een paar keer daarvoor net even mijn topspeedrun moest afbreken. Helaas zag ik dat de olietemperatuur wel weer snel opliep (was stock ook al het geval). Zag 1 keer zelfs 131 graden. Paar keer 126/127. Schrok daar wel een beetje van.
@Race Eend moet ik me om de hoge temperaturen zorgen maken? Is het verstandig om bv een intercooler oid te installeren? Of kan dat kortstondig even geen kwaad?
Andere vraag die ik vanmiddag vergeten was te stellen: kan er gewone diesel in, of moet er premium diesel (zo ja, welke is het best) in?