Super Rollerbankmeeting JD Engineering 4 Juni 2016

Welke datum kan je

• Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Antera

Donateur
Ik wil iedereen die aanwezig is geweest hartelijk bedanken. Ook @Race Eend Jeroen en alle andere medewerkers en natuurlijk de kokin voor het lekker bakken van de hamburgers. Het was een geslaagd dagje en heb erg genoten. Mooi ook zoals mark netjes liet zijn waar hij bepaalde afwijkingen aan zag zodat de eigenaar van de betreffende auto meteen wist hoe mark dit ontdekte of zag. ( vast zitten schoepen, afwijkende wastgate enz)

Nogmaals thnx iedereen. Dit was voor mij de eerste keer en heb meteen een paar dingen geleerd voor de volgende keer. Next time Next year

RoGEK

Senior Member
sorry dat ik niet heb kunnen komen.
Ik had waakdienst en gisteravond de laatste call om 23:00 gehad en vandaag had ik de eerste alweer hangen om 8:45 :( daarna zowat heel de dag bezig geweest.
Lang leve de 24uurs sla's :(

Baal der wel van maar ging helaas niet anders.

EdK

Forumguru
Nee, @EdK loopt een paar edities achter met de meetings: hij gaat naar Vagtechniek.:D
Ik zat inderdaad op verkeerde adres....
Niemand van hier aanwezig...
Maar goed was er dan ook niet met een YETI maar met een CADDY....
Mijn bedrijfsdealer ( HERON ) vertelde dat er geen CC in mijn bedrijfs caddy gemonteerd kon worden.
Antwoord zat me niet lekker dus tijdje terug even VAG Techniek gemaild met de vraag of het mogelijk was om een CC te monteren.
Half uur erna al antwoord dat dit geen probleem was en voor 195 all in gerealiseerd kon worden.
Na goekeuring werkgever dus vandaag even langs geweest.... 150Km of zoiets...
EN 20 minuten later was mijn caddy voorzien van een werkende CC en als gratis extra hadden ze ook maar even de optie aangezet dat je CC in de maxidot ziet staan.

Wel na veel lof van jullie al gehoord te hebben over VAG techniek , moet ik beamen en in jullie opmerkingen meegaan.
Correct personeel, en een werkplaats zooooo schoonnnn , hoe krijgen ze het voor elkaar.
En voor automatenkoffie een goede bak koffie ook nog....

Wel ik moet meegaan in reactie's van hier dat deze toko een aanrader is !!

EEN AANRADER voor een ieder met een VAG wagen

bobbl

Forumguru
Vandaag ook even een paar (ivm andere verplichtingen) uurtjes wezen kijken bij JD.
Mooi bedrijf en erg goede technische uitleg na iedere run.
Weer een aantal mensen gesproken onder het genot van een koud blikje en een heerlijke hamburger.
@Antera en JD en alle aanwezigen: bedankt en tot een volgende keer!

Simon1984

Senior Member
Ik ben ook even langsgewipt moest ook weer door naar den helder. Maar vond het super leuk en kom de volgende keer graag weer!!!

Goed geregeld en inderdaad een goed ogend bedrijf alles netjes op orde. Misschien als ik wat ruimer zit de superb toch maar chippen :thumbsup::D. Nogmaals bedankt voor m'n eerste meeting erg goed bevallen!

micky

Forumguru
Was supergezellig en top georganiseerd. Ben op terugweg nog even de Autobahn onveilig wezen maken. Er zit aanzienlijk meer vermogen in, auto rijdt veel en veel soepeler. Echt een verschil! Ik kwam tot 241 op teller nadat ik een paar keer daarvoor net even mijn topspeedrun moest afbreken. Helaas zag ik dat de olietemperatuur wel weer snel opliep (was stock ook al het geval). Zag 1 keer zelfs 131 graden. Paar keer 126/127. Schrok daar wel een beetje van.

@Race Eend moet ik me om de hoge temperaturen zorgen maken? Is het verstandig om bv een intercooler oid te installeren? Of kan dat kortstondig even geen kwaad?

Andere vraag die ik vanmiddag vergeten was te stellen: kan er gewone diesel in, of moet er premium diesel (zo ja, welke is het best) in?

Die temperaturen heb ik wel vaker, zeker met de caravan erachter, maar de SIII voorloop-auto (mijn Passat is vertraagt) waar ik nu in rijdt kwam afgelopen donderdag ook gewoon in die buurt in Duitsland op de autobahn (2.0TDI 150pk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan