Superb als lease-wagen

Ik heb met Koen offerte en besteltraject gedaan, tijdens levering was hij op vakantie en heb ik even met Peter contact gehad. Maar kennissen/ vrienden bij de dealer is altijd handig:grin:

Moet even morgen in mijn agenda kijken maar ik kom uit de buurt van Heerlen en werk in Bilzen, ben dus regelmatig in de buurt van Tongeren.....
Misschien een idee om elkaar ergens een keer te treffen voor koffieke en een testrit?

Heb wel gekeken bij diverse merken/ concurrenten maar vanwege de giga ruimte achterin (1na grootste na Merc E-klasse) en de prijs was mijn keuze rap gemaakt.

Aangaande uw uitspraak dat het een super - deluxe bak wordt: Mijn vrouw roept altijd dat je krijgt wat je verdient :smirk: dus bij deze: Je zal het verdient hebben.
:uitlachen:ik gebruik boekjes pas als ik van pure frustratie ga lopen gillen... om daarna wederom te gaan gillen dat ik het boekie niet eerder heb gepakt :grin:

Lezen = kennis vergaren, kennis = macht..... en ik kan niet met macht omgaan, daarom lees ik zo weinig :smirk:

Heb ondertussen ook al een mailtje terug van Peter,
herkende mijn naam onmiddellijk. Ik verwacht dus spoedig
al nieuws en de bijhorende offerte van hem, ben benieuwd!

Dat het een Superb gaat worden is quasi zeker,
prijs/kwaliteit/ruimte is echt niet te geloven!

Zelf ben ik van Tongeren en werk in Diepenbeek,
maar voor een tasje koffie is er altijd wel tijd :)

Verder is het met de fiscale wetgeving interessant
om met eigen inbreng te werken om de belasting (VAA)
te beperken. Ik betaal dan wat meer aan eigen inbreng
dan ik belasting zou betalen, maar belasting krijg je niks
voor terug, dus liever wat extraatjes als het kan.

PS. Waar werk je in Bilzen? Ben afkomstig van Hoeselt.

Heb vandaag gehoord van een voorlopige levertijd van 10 weken, dus
zou begin à half april worden. Aanloopwagen is een zwarte SII Greenline
met de 1.6 van 105 pk. Verbazend vlot voor die motorisatie icm het gewicht.

De bestelde is een Amethyst Purple Greentec met 140 pk en wat extra opties
en ben met de aanloopwagen al meer dan tevreden, dus kan niet missen!! :xyxthumbs:

Had ook nog geen testrit gemaakt alvorens te bestellen, dus puur op vertrouwen,
maar moet zeggen dat het rijgedrag mij helemaal bevalt. Strak genoeg, zeker
geen zweverig gevoel en dan binnenkort nog een 2ehands setje 19" scoren ;)

Enige wat er nog veranderd is, is dat mijn relatie van 11 jaar (voorlopig) op de
klippen gelopen, dus van kinderen en de hond geen sprake momenteel, maar de
aanloopwagen maakt het allemaal wat draaglijker, wat een luxe is me dat zeg!
(zat even helemaal zonder auto en dan is je vrijheid ook zwaar beperkt)

Groetjes en bedankt voor de goede tips!

TBiRD

Lid
Niet dat materiële zaken een vervanging kunnen zijn voor relationele problemen maar ze kunnen wel een pleister op de wonde zijn. Veel succes met je aankoop en sterkte in je privéleven.

Bedankt, is inderdaad een zware periode en iets materieel
kan in de verste verte geen vervanging zijn voor haar,
maar voor jezelf is het toch even een kleine oppepper
als je de wagen dan krijgt en weer wat vrijer bent,
zeker gezien het feit dat ik zonder eigen wagen zat.
Als ik moest kiezen tussen de wagen en haar,
zou de wagen weer helemaal niks meer voorstellen.

Maar goed, de wereld draait door en we zien wel weer...

iceqbe

Nieuw lid
Heb wel besloten om voor de 2.0 CRTDI 140 pk Greentec te gaan, daar de 1.6 Greenline te kort
lijkt te schieten, ben nu verwend door een Seat Ibiza EVO 1 (110 pk en lichtgewicht)

Ikzelf heb een 1.6 greenline en ben hier voor woon/werkverkeer zéér tevreden over. Het koppel is enorm om maar over 105pk te beschikken. Ik heb indertijd een testrit gedaan in Kortenberg omdat de 105pk mij ook wat weinig leek. Enkel op vakantie met veel bagage moet je sneller terugschakelen tijdens inhaalmaneuvers. Ik heb de greenline indertijd genomen omdat dit mij het minste kostte (voordeel alle aard).

vandaag nog in een audi A4 gezeten, zéér klein in vergelijking met de Superb :-)

Bovenaan Onderaan