Ik heb een benzine in bestelling staan.Ik heb ook een S3 in bestelling. Leverdatum zou begin april ze, maar de dealer zegt dat de diesels in de praktijk veel sneller komen.
Staat deze nog steeds op half mei bij jou?Ondertussen ook onderweg. Zou voor half mei zijn (Besteld 2/2/18) . Nog even wachten
Vreemd dat er zo’ n groot verschil in zit. Welk type heb jij besteld ?Mja, is via leasing. Die gaan, neem ik aan, niet elke 2 dagen mailen of bellen dat de datum aangepast is.
Tzal afwachten worden op het telefoontje dat hij er is
Vreemd dat er zo’ n groot verschil in zit. Welk type heb jij besteld ?
Aha, nou nog even wachten dus.Volgens de papieren: SUPERB Corporate Plus Edition 1,6 TDI 88 kW 7-speed automat. (Model: 3V342D E06)
Misschien dat de kleur er ook toe doet: Lava Blue (0F0F)
en levering voor België
Ik heb ook een S3 in bestelling. Leverdatum zou begin april ze, maar de dealer zegt dat de diesels in de praktijk veel sneller komen.
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn levering 5 weken later is dan de initiële datum.Blijkbaar gaat het in dit geval zeer snel: auto is bij de dealer en wordt volgende week afgeleverd. Begin januari door lease bij de dealer besteld, amper 1 maand later al geleverd.
Raar he?Ik kreeg vandaag te horen dat mijn levering 5 weken later is dan de initiële datum.
Lijkt me wel alsof iemand met exact dezelfde bestelling als jij zijn bestelling heeft geannuleerd.Blijkbaar gaat het in dit geval zeer snel: auto is bij de dealer en wordt volgende week afgeleverd. Begin januari door lease bij de dealer besteld, amper 1 maand later al geleverd.