Superb besteld en nu (lang) wachten

DimiTator

Actief lid
Ik heb ook een S3 in bestelling. Leverdatum zou begin april ze, maar de dealer zegt dat de diesels in de praktijk veel sneller komen.

Mja, is via leasing. Die gaan, neem ik aan, niet elke 2 dagen mailen of bellen dat de datum aangepast is.
Tzal afwachten worden op het telefoontje dat hij er is :)

DimiTator

Actief lid
Ik heb ook een S3 in bestelling. Leverdatum zou begin april ze, maar de dealer zegt dat de diesels in de praktijk veel sneller komen.

Blijkbaar gaat het in dit geval zeer snel: auto is bij de dealer en wordt volgende week afgeleverd. Begin januari door lease bij de dealer besteld, amper 1 maand later al geleverd.

Jamesdean1974

Senior Member
Blijkbaar gaat het in dit geval zeer snel: auto is bij de dealer en wordt volgende week afgeleverd. Begin januari door lease bij de dealer besteld, amper 1 maand later al geleverd.
Ik kreeg vandaag te horen dat mijn levering 5 weken later is dan de initiële datum.

Laatst bewerkt:
Lijkt me wel alsof iemand met exact dezelfde bestelling als jij zijn bestelling heeft geannuleerd.

Veel plezier ermee in elk geval :)

Bovenaan Onderaan