Superb II bij Seldenrijk (niet de moeite waard)

Allemaal dank voor de welkome groet en dank. Zoals gezegd zal me nog even voorstellen als ik de skoda daadwerkelijk heb.

Jese8

Ex-lid
Verwacht je (of der einser) nog problemen met betrekking tot het nu weer "hoger" zetten van de auto? Heeft dat geen gevolgen voor assen, stangen, lagers enz? Heb fotos gezien dat die op de grond ligt met grote wielen. Of vormt dit geen probleem?

Leuk dat er zo via het forum contact word gelegt en zulke deals uit voort komen.

Ik verwacht geen problemen, aangezien hij een airride erin had zitten die dit allemaal regelde. Bij de testrit was de S2 al "standaard" gemaakt. En hij reed heerlijk, maar de man die hier het beste antwoord op kan geven is uiteraard @Der Einser .

Jese8

Ex-lid
Wat regelde de airride? Staat toch los van de andere onderdelen die belast worden. Maar laat deze vraag aan de expert over. Weet bijvoorbeeld dat je de dempers na een x aantal kilometers ook moet vervangen als je alleen verlagingsveren wil monteren, dit is bij u niet het geval, maar vroeg me dus af of dit voor de andere delen ook zo is.

Der Einser

Forumguru
Nee is niet nodig.
De complete veerpoten en toebehoren worden vervangen.
Dat zijn speciale schokdempers en luchtbalgen.
Verder is alles standaard.

Waar jij oo doelt is alleen voor de foto en op shows zo laag gezet.
Er zijn speciale instellingen voor ideale rijhoogte etc.
Alles is in te stellen.

Nu zitten de standaard dempers en veren er weer onder.
Deze hebben 'slechts' 75.000km gezien, dus zijn nog uitstekend.
Hij rijdt als nieuw.

Jese8

Ex-lid
Ja dat snap ik, doelde meer op alle andere onderdelen van de ophanging.

Anyway, gefeliciteerd met de aan en verkoop.

s-line

Forumguru
Ik denk zelfs dat de ophangingen beter zullen zijn als een "standaard" auto, want daar wordt mee over de drempels geragt!
En de laagste stand is trouwens puur voor de show/parkeerstand, dus wordt er niet gereden zo. En dus geen extra slijtage aan assen of dergelijke.

gerwin

Nieuw lid
Het is mij alleen nog steeds niet duidelijk waarom iemand een dergelijk briefje in een dashboardkastje legt.......

Het is mij alleen nog steeds niet duidelijk waarom iemand een dergelijk briefje in een dashboardkastje legt.......

Blijft voor mij ook een raadsel! Maar mocht ik ooit een auto willen "reserveren" is dit wel de perfecte manier zeg. Niemand kan de auto meer kopen zonder dat kleine sceptische stemmetje in zijn achterhoofd.

Maar wat er stond kreeg wel kracht bij door de lak van plastic plaatje voor het trekoog beschadigd was en de parkeersensoren miste. Denk ook wel dat dit een oprecht briefje was, ben alleen nieuwsgierig wie het geplaatst heeft! De auto was schoongemaakt van binnen en buiten dus dan komen ze zoiets tegen, dus mijn goed is was iemand intern daar of de schoonmaker.

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan