Nog vergeten toe te voegen:
- RVS voet pedalen (superskoda)
- RVS voetsteun (superskoda)
Heb alvast wat zitten hobbyen
Hieronder alvast een voorproefje van 7 oranje ledjes welke ala audi worden weergegven door een input (lees het knipperlicht)
Zit nog wel wat foutjes in de arduino code die ik er nog even uit moet halen zodat het 100% goed werkt.
Ook zal ik even moeten checken welke spanning er gebruikt word door de knipper verlichting zodat deze de arduino kan schakelen.
Uiteindelijk als alles lukt zal er met een arduino pro mini als het goed is genoeg outputs moeten zijn om dit voor elkaar te krijgen voor beide koplampen.
Zit bij allsecur met twee wagens dus 10% korting op premie. Boven de 50k nettocatalogus waarde moet daar een klasse 3 alarm in. Weet niet of ander aanbieders andere limieten hebben maar wat ik ervan terug kon vinden zitten de meeste op hetzelfde.Hele mooie wagen. Gefeliciteerd!
Maar een klasse 3 op een superb vanwege de verzekering? Dan zou ik toch nog een keer goed vergelijken. Dat moet volgens mij ook zonder alarm kunnen.
Dit is (op dit moment) de enige superb 3 2.0TSI met 220PK met de motorcode CHHB zelfde als de O3 RS. Superb 3 word in nederland niet geleverd met deze motor. De 2.0tsi 280pk 4x4 heeft een andere motorcode en word daarentegen wel weer in nederland geleverd.Is dit nog net de 220 pk versie i.p.v de nieuwe 280 pk motor ?
Maar dit lijkt mij toch wel al de nieuwe Superb 3 ?
Durf ik niet te zeggen. Ik hoop het laatste.Is het een compleet ander blok of software matig terug gezet tov de 280pk uitvoering?
De plakkers worden dan wat zacht en je trekt ze er zo vanaf. Daarna de restjes weghalen met wasbenzine, poetsen, klaar. Pas op, het chroom wordt wel wat warm... Succes ermee en nogmaals veel plezier van je auto, mooi ding!
Juist met draad geen beschadiging hoor, gaat prima!Mooie intro van een prachtkar, veel plezier ermee! Typeaanduidingen verwijderen hoeft niet met een draadje, kans op lakschade. Ik heb de plaatjes van mijn O3 verwarmd met een simpele föhn. De plakkers worden dan wat zacht en je trekt ze er zo vanaf. Daarna de restjes weghalen met wasbenzine, poetsen, klaar. Pas op, het chroom wordt wel wat warm... Succes ermee en nogmaals veel plezier van je auto, mooi ding!
...
Wat wil ik nog verbeteren aan de auto?
Ik had nog wat oude led 5W5 ledjes liggen. Die heb ik in de kofferbak en de voetverlichting geplaatst.
...
Ik heb die bij de bijrijders zijde kunnen vervangen en die kan ik gewoon netjes dimmen via de MIB Columbus.Lukt het nog om de voetverlichting te dimmen via de Amundsen/Columbus na de vervanging van de halogeenlampjes door LED ?