Canon-Eye
Forumguru
Dan heeftie toch wel minstens een gouden knop, lijkt me zo?gevraagd om een trekhaak eronder te zetten, krijg je een surplus bijgerekend van 25euro per maand ...
Dan heeftie toch wel minstens een gouden knop, lijkt me zo?gevraagd om een trekhaak eronder te zetten, krijg je een surplus bijgerekend van 25euro per maand ...
Ik zou het niet weten @Canon-Eye; voor mij never nooit niet een trekhaak onder mijn auto!Dan heeftie toch wel minstens een gouden knop, lijkt me zo?
trekhaak kost 900euro (dus dat verdeeld over 60 maand) en de 25euro is incl. de vaa die dan hoger ligt (vaa is een soort van belgische bijtelling)Dan heeftie toch wel minstens een gouden knop, lijkt me zo?
trekhaak is wel een noodzakelijk iets wanneer je schoonmoeder mee moetStop met spammen van mijn topic met posts over die vreselijk lelijke trekhaken, nozems!!
Bekijk bijlage 59587
Welnee, zie je niks van.Stop met spammen van mijn topic met posts over die vreselijk lelijke trekhaken, nozems!!
Bekijk bijlage 59587
Een Kodiaq komt niet aan deze beenruimte achterin hoor met alle respect voor die beer van een SUV......Of je wilt ook nog iets hoger zitten en gaat voor een Kodiwacht.
Ik heb gisteren weer uitgebreid bij de dealer de Kodiaq bekeken en besnuffeld omdat ik er toch even moest zijn voor de laatste puntjes van de bestelling maar de SuperB is zo te zien nog ruimer achterin. Super!Ik mocht vandaag zelf een paar uur op de achterbank vertoeven. Wat een beer van een plek heb je hier toch!
Heerlijk!
Nee joh........ ook deze niet (maar wel heel gaaf!):Gelukkig dan maar want anders zou je mooi de verkeerde hebben besteld!
En zou er potverdorie een auto zijn die "meer" beenruimte achterin heeft...
Oef, een hoop ruimte voor rommel ook....Ik mocht vandaag zelf een paar uur op de achterbank vertoeven. Wat een beer van een plek heb je hier toch!
Heerlijk!
Bekijk bijlage 60328
Rommel ligt er niet in mijn auto @B.Stuurder, slecht een tijdschrift voor papa, de tas van Mrs. Tuulster en een cadeautje voor de verjaardag waar we naar toe gingen....Oef, een hoop ruimte voor rommel ook....