Superb III Hatchback Style Businessline van Tuulster (Eibach verlaagd)

Tuulster

Forumguru
De LED achteruitrijlampen zitten er in. Installatie was een fluitje van een cent en geen meldingen.
Wat een licht! Vanavond in het donker nog even een foto van de hele achterkant maken.:thumbsup:

Hier een foto van het verschil tussen halogeen en LED :D

upload_2015-9-26_17-8-48.png

Laatst bewerkt:

Tuulster

Forumguru
Een upgrade waar ik zelf heel erg tevreden over ben :D:jaja:

Ze komen prachtig uit in de Led verlichting in de voetenruimte en passen, naar mijn mening, perfect bij de stijl van het interieur; Grijs Alcantara, Zwart Leer en een zwart dash.
Erg blij mee!!:thumbsup:

sportpedalen 2.jpg

Tuulster

Forumguru
Mijn oude Superb II staat te koop!
Mocht er iemand op zoek naar een mooie Superb met een bak opties :D.....

Ik kan hem met een gerust hart aanbevelen! :thumbsup:
  • Lekker veel snelweg kilometers
  • Altijd dealer onderhouden bij de dealer die hem nu in de verkoop heeft staan
  • De afgelopen (bijna) drie jaar heb ik hem probleemloos gereden, alleen de waterpomp is na lekkage vervangen

http://www.bourguignon.nl/skoda/occ...i-105-pk-ambition-business-alcantrara-18-navi

upload_2015-10-3_19-39-24.png

Tuulster

Forumguru
Motor begint lekker los te komen, vandaag op een rit van ruim 200Km van zuid naar west Nederland een mooi gemiddelde genoteerd! :thumbsup:

En dan heb ik niet eens mijn best gedaan......:D

upload_2015-10-5_16-23-54.png

tritus

Senior Member
Motor begint lekker los te komen, vandaag op een rit van ruim 200Km van zuid naar west Nederland een mooi gemiddelde genoteerd! :thumbsup:

En dan heb ik niet eens mijn best gedaan......:D

Bekijk bijlage 42560
Dat is heel netjes! Hoeveel km heb je nu in totaal gereden?

Ik zit nu na 5000 km op een gemiddeld verbruik van 1 op 20. Heb wel een 2.0 TDI. Jij hebt een 1.6 TDI dacht ik, toch?

Tuulster

Forumguru
Dat red ik niet! @tritus

Bij mij staat de teller na 4600 kilometer op een verbruik van 18.8 km/ltr. Ik heb inderdaad een 1.6 TDI

Wat me opvalt is dat het verbruik flink toeneemt op snelwegen waar de maximumsnelheid 130 is en de cruise op 138 staat.
Wellicht ook een verklaring voor het feit dat jij nu op 1 op 20 staat. 2.0 Motor hoeft minder hard te werken bij hoge snelheden......

Tuulster

Forumguru
Gisteren een dagje op pad geweest, met mijn 2 kids met hun Ipad op de achterbank, en mijn WIFI Sim kaart even uitgeprobeerd.

Werkt top en ik betaal inderdaad voor de hele reis MB's trekken en Youtube streamen het maximale tarief van 4,56 !!

sim kaart 2.jpg
SIM kaart.jpg

Tuulster

Forumguru
Een mod misser vandaag!! :troost:

Had een setje mooi uitziende leds via Ebay uit China laten komen voor de kofferbak verlichting maar na het plaatsen van 1 lampje geen licht maar wel een schroei lucht en een op hol geslagen kofferbak sluiting..........:tegek:

Mislukt projectje van een paar euro:D Volgende keer beter, oude lampjes zitten er weer in.

20151013_200828.jpg

Tuulster

Forumguru
Terecht punt @Joske maar ik dacht even te wachten of ik ze überhaupt ontvang vanuit China (:pardon:) en of de kwaliteit aanbevelenswaardig is voor mede forumers, voor die 6,- per stuk:maakmegek:
Het is immers altijd een gok.......

Maar hierbij de link, maar zonder recensie :D

Zag er in eerste instantie best goed uit maar...... NIET kopen, bagger kwaliteit. Bij de eerste keer installeren brak er al meteen een kopsteunhaakje af....

IMAG1232.jpg

Was te proberen voor dat geld, maar........ goedkoop is gewoon weer duurkoop gebleken:jaja:
Maar even langs de dealer voor de juiste OEM houders:D

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan