Maar dat heb ik dan ook niet gezegd, of wel? Ik zei dat je kan voelen in welke versnelling/welke stand je pook staat, respectievelijk voor een manuele bak en een DSG of automaat. En dát verschil kan je wel voelen.Nee aan die "pook" voel jij niet aan in welke versnelling de DSG staat
OT: De discussie ging over de draaiknop of over een pook voor de bediening van een automatenbak tja nu je de handgeschakelde erbij trekt wordt het verhaal weer andersMaar dat heb ik dan ook niet gezegd, of wel? Ik zei dat je kan voelen in welke versnelling/welke stand je pook staat, respectievelijk voor een manuele bak en een DSG of automaat. En dát verschil kan je wel voelen.
Exact zo makkelijk gaat het ook in de S3 MY2018Mwah staat tussen de klokken niet gewoon de stand van de dsg?
Kan je gewoon vooruit kijken en draaien aan uw knop
Zucht... Als je het niet wíl begrijpen, mag je dat ook gewoon zeggen, hoor.Nog maar weer off topic
Er gebeurt met die draaischijf niets anders als met een pookknop richting die automaat hoor. Er zit niets mechanisch tussen
En rustig je vraagtekens er bij stellen hoor
Ja ik begrijp er niets vanZucht... Als je het niet wíl begrijpen, mag je dat ook gewoon zeggen, hoor.
Dat verschilt dan toch per persoon. Ik trek altijd vanuit P blind de pook drie tikjes naar achteren om weg te rijden. En wisselen naar R en vv is gewoon twee tikjes vooruit of weer achteruit. Ik kijk eigenlijk nooit naar de pook.Ik volg je ook totaal niet @kriva, ik rij al 9 jaar met de DSG 6, maar moet echt nog steeds kijken waar de 'pook' in staat hoor als ik van D naar R wil, kijk ik een keer niet dan kan hij zomaar in N staan ipv in de R. Dus of je kijkt naar de stand van de keuzehendel of je kijkt naar het display voor je, maar voelen doe je niets!!
Thanks, was er ook op aan het wachten. Niet voor de nieuwe opties etc., maar om te kijken wat er gebeurt met de CO² en dan meer specifiek van de 1.6TDI DSG7.De Belgische configurator is geüpdatet.
Combi: http://cc-cloud.skoda-auto.com/bel/bel/nl-be/3v5/69518
Limo: http://cc-cloud.skoda-auto.com/bel/bel/nl-be/3v3/69118
Eén optie die me opvalt: Dynamische stuurbekrachtiging. Zou dat progressief sturen zijn, of toch nog iets anders?