Superb Sportline 280 4x4 van Colin

Coled

Senior Member
Geen kraak, helemaal niks meer te horen!
Vind het altijd zo goedkoop overkomen als er iemand met je mee rijd en je hoort het kraken bij een auto die ooit €60k + gekost heeft.
 

Kanerr

Forumguru
Geen kraak, helemaal niks meer te horen!
Vind het altijd zo goedkoop overkomen als er iemand met je mee rijd en je hoort het kraken bij een auto die ooit €60k + gekost heeft.
Verplicht uitleggen waardoor het komt, vind het altijd zo jammer :D
 

Coled

Senior Member
Nu dikke klauwen/schijven eronder, dat maakt het af
Ben hier laatst nog mee bezig geweest, voor nu is het wel even goed zo, afgelopen jaar al aardig geinvesteerd in de Superb.
Volgend jaar op gebied van onderhoud weer wat grotere uitgaven, dsg en haldex zitten eraan te komen.
 

Tomtomm

Actief lid
Geen kraak, helemaal niks meer te horen!
Vind het altijd zo goedkoop overkomen als er iemand met je mee rijd en je hoort het kraken bij een auto die ooit €60k + gekost heeft.
Aah dat klinkt positief, heb je originele rubbers van audi gebruikt?
Zoja, mag ik dan eventueel het onderdeelnummer? mijn vrs heeft hetzelfde en precies wat jij zegt, het klinkt zo goedkoop haha.

Heb je mogelijk ook het onderdeelnummer van je draagarm? Dan kan ik even vergelijken of het bij mij ook past.
 

JeSko

Forumguru
Dat gekraak tja.. komt toch wel terug. Gwn typisch VAG onderstellen. Heb nu twee verlaagde Skoda's gereden beide hebben of hadden gekraak getjoenk noem maar op, muziek hard uitlaat open kids die lawaai maken en ik hoor het niet meer. De Mazda van mijn vrouw geeft geen kick, zowel geen krakend onderstel als irritante interieur geluidjes na het verlagen, en die ligt helemaal tegen de maximale laagte geschroefd. Bouwkwaliteit ligt bij de Japanners toch nog steeds een pak hoger.
 

Fmoon

Forumguru
Ik was er op een gegeven moment zo aan gewend dat ik bij een andere auto het bijna miste dat het er niet meer was. Ritje naar de plaatselijke supermarkt had je altijd precies in dezelfde hellende bocht een geluid en als je de parkeerplaats opreed dat je chassis een kleine torsie maakt.
 

Coled

Senior Member
@Tomtomm het originele nummer van Audi is 81A 407 183
Ik heb er Febi Bilsteins in gezet met nummer 48729.

Ik kan je helaas niet aan het nummer van de draagarm helpen maar met bovenstaande nummers kom je al een heel eind denk ik.

@Smeeuwis daar zou ik graag eens een rondje in doen, de kleur staat mij ook wel aan!
 

Tomtomm

Actief lid
Thanks! Ik ga hier even een onderzoekje naar doen:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Smeeuwis

Donateur
Ja die kleur is geweldig mooi, zeker in combinatie met het interieur. Mooi om te zien dat groen de laatste tijd weer terug is!
 
Bovenaan Onderaan