rickvandevelde
Senior Member
Ik heb sinds kort voor mijn werk een Superb Combi greenline uitgezocht in de lease en rijd hier naar volle tevredenheid in.
Ik had in het leasebudged wel de ruimte om een veel duurdere auto te kiezen.
Ik werd in eerste instantie door mijn collega die een Audi a6 combi 3.0 quatro rijdt voor gek versleten........je gaat toch geen Skoda rijden?
Echter nu hij een paar keer met mij meegereden heeft ziet hij ook dat de Skoda ruimer is, meer luxe heeft en eigenlijk prima voldoet.
Nadat ik hem heb voorgerekend dat mijn auto maandelijks ca. € 250 euro netto bijlelling kost en die van hem ca. € 800 begint hij ook wel in te zien dat de Superb niet zo'n verkeerde keuze is.
Jaarlijks scheelt het toch al snel € 6.600 netto
Voor dat geld ga ik liever een keer extra op vakantie, uit eten, etc...
Het extra vermogen van de Audi en het merkimago wegen voor mij in ieder geval niet op tegen de extra kosten.
Ik ben wel benieuwd hoe de rest van dit forum hierover denkt?
Ik had in het leasebudged wel de ruimte om een veel duurdere auto te kiezen.
Ik werd in eerste instantie door mijn collega die een Audi a6 combi 3.0 quatro rijdt voor gek versleten........je gaat toch geen Skoda rijden?
Echter nu hij een paar keer met mij meegereden heeft ziet hij ook dat de Skoda ruimer is, meer luxe heeft en eigenlijk prima voldoet.
Nadat ik hem heb voorgerekend dat mijn auto maandelijks ca. € 250 euro netto bijlelling kost en die van hem ca. € 800 begint hij ook wel in te zien dat de Superb niet zo'n verkeerde keuze is.
Jaarlijks scheelt het toch al snel € 6.600 netto
Voor dat geld ga ik liever een keer extra op vakantie, uit eten, etc...
Het extra vermogen van de Audi en het merkimago wegen voor mij in ieder geval niet op tegen de extra kosten.
Ik ben wel benieuwd hoe de rest van dit forum hierover denkt?