SuperBrijder zoekt forum

duiveltje

Forumguru
welkom :) enne... foto's?? ik zelf heb ook een donkerbruine superb combi :) benieuwd of we dezelfde kleur hebben :)

welkom :) enne... foto's?? ik zelf heb ook een donkerbruine superb combi :) benieuwd of we dezelfde kleur hebben :)

Ja ja foto's komen... :) vlieg vandaag terug naar nl en kan me morgen gelukkig weer met de auto bezig houden.

Overigens: hier in Moskou zou mijn no-claim wel een deukje oplopen denk ik... Wat een idioten.

@jonbongoofy Ik word al moe als ik er aan denk ;)

Vind ik ook.. zelfs de hoofdreden om deze te kopen tegenover eentje die iets duurder was maar 20000 km minder.

duiveltje

Forumguru
nice.. inderdaad zelfde kleur :) ik heb alleen bruin leer erin zitten (half stof half leer)

Bijlagen

• skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-002--95359248-Medium.jpg
    skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-002--95359248-Medium.jpg
    39,1 KB · Weergaven: 8
  • skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-009--95359287-Medium.jpg
    skoda-superb-stationwagen-diesel-bruin-009--95359287-Medium.jpg
    37,1 KB · Weergaven: 6

duiveltje

Forumguru
124.000 en nu 2,5mnd verder en net de 130.000 gepasseerd.... wel wat aanpassingen gemaakt.. chip op maat 105 --> 155 pk (scheelt aanzienlijk rijdt heerlijk door.... zuinig is hij nog steeds.. wat vag com aanpassingen.. deuren op slot bij 20 km pu, verbruik liters per km, achterklep elec sluiten en openen enz ..:)

hahahha... op mijn verlanglijstje staan:

Jd chippie
rubberen mat achterin
nieuwe matten
sonniboys
cleaning beurt bij JK utrecht
usb aansluiting in de middenconsole

maar eerst ga ik op zoek naar v12 van de Navigatie :)

duiveltje

Forumguru
heb je Columbus of admundsun? ben er inmiddels achter met mijn admundsun+ dat ik alleen een legale dealer update kan doen van de navigatie... jammer maar ja...

@Duveltje Columbus... volgens mij een kwestie van een dvdtje lenen (correct me if i'm wrong)

@bobbl zaterdagen breng ik grotendeels door in de auto aangezien mijn kinderen op rugby zitten en daarvoor van goes tot enschede tot den helder moeten. Vandaar niet in Varsseveld (wel jammer vanwege de geweldige aanbiedingen en vcds aanpassingen die je daar kan laten doen)

bobbl

Forumguru
@Duveltje Columbus... volgens mij een kwestie van een dvdtje lenen (correct me if i'm wrong)

@bobbl zaterdagen breng ik grotendeels door in de auto aangezien mijn kinderen op rugby zitten en daarvoor van goes tot enschede tot den helder moeten. Vandaar niet in Varsseveld (wel jammer vanwege de geweldige aanbiedingen en vcds aanpassingen die je daar kan laten doen)
Jammer, wilde net voorstellen om ze allemaal naast elkaar te zetten!!
HAHA

Bovenaan Onderaan