Swing 310cdr (Yeti)

RoyK

Senior Member
Vanochtend de adapter aangesloten, en het werkt perfect. De stroom hebben we niet uit de zekeringkast gehaald, maar vanaf de kabelboom van de trekhaak, die ook in die zelfde hoek zat. Na de aansluiting doorgemeten te hebben was dit de makkelijkste oplossing. Al met al was dit een 1.5uur werk. De meeste tijd gaat in het loshalen en weer vastzetten van de plastic kappen zitten.

Frup

Forumguru
@Frup Doet je Parrot geen muziek dan?
Nee, dat ondersteunt mijn CK3100 helaas niet.
Vanmiddag nogmaals de radio eruit en opnieuw bekeken. Ik zie nu dat er een adapter aan de quadlock zit. Als ik de bedrading vanaf de cd-wisselaar 12-pin volg, dan kom ik bij de originele quadlock stekker. Daar zit op dezelfde plaats een 12-pin stekker met 3 draden die een kabelboom in verdwijnen (pin 1, 2 en 7).
Ik heb de 12-pin stekker eruit gehaald en alles werkte nog gewoon... :pardon:
Nu kon ik de usb-kabel aansluiten en die werkt idd als cd-wisselaar.
Uitdaging is wel om een goede plek voor usb stick te vinden, zonder boren of zagen.
De kabel heb ik door een bestaande opening van het handschoenenkastje geleidt. Maar die sluit nu niet steeds goed.
Is er een manier om de drukker van het kastje te verwijderen? Daarachter zit nog een schroef die eruit moet om de handschoenenkast uit te kunnen nemen.

update: never mind, al gevonden. Zie hier. Soms moet je even in een andere taal Googelen.

Laatst bewerkt:

Cars076

Forumguru
even dit draadje weer leven inblazen , ik heb zojuist een bluetooth module besteld in China.
Ik ga mijn parrot verwijderen , aangezien ik op de nieuwe module ook zou moeten kunnen bellen.

Ik vond een andere radio interessant , maar aangezien de leeftijd van de auto niet rendabel genoeg om nog te bestellen.
Navigeren doe ik al jaren op mijn telefoon , daarom heb ik ook een groot scherm :Dgenomen.

Als er interesse is zal ik de mensen op de hoogte houden van mijn ervaringen.

Bovenaan Onderaan