Swing Radio

Canon-Eye

Forumguru
Nou, om te beginnen is er een nogal wezenlijk verschil tussen taal- en tikfouten. Laatstgenoemde worden nog wel eens in de hand gewerkt door de aard van het apparaat waarmee wordt gewerkt - merk ik bv. als ik met m'n tabletje in de weer ben; een echt toetsenbord werkt toch een stuk nauwkeuriger.

Taalfouten daarentegen komen meestal voort uit onvoldoende kennis van de grammatica- of spellingregels. En het gekke is, dat dit niet rechtstreeks gerelateerd is aan het opleidingsniveau: je ziet vaak dat (ook) door HBO- en WO-geschoolden de meest elementaire taalmisdaden gepleegd worden. Ik heb al heel lang geleden de moed opgegeven dat ik daar iets aan kan doen. Ik stoor me er wel aan, maar laat het meestal passeren want er is geen beginnen aan...

guitar_billy

Senior Member
@Waalko Kramer, is de ontvangst wel eens goed geweest?
Ik vraag dit omdat je in de handtekening hebt staan dat je auto een "korte R antennespriet" heeft. Dat *kan* de oorzaak zijn.

Voor de verlichting kan ik alleen maar wat suggesties geven: stekkerverbinding, slechte soldering op de print, software fout.

fabia rijder

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik zie allemaal berichten over SWING radio. Misschien niet van toepassing maar ik heb een gloednieuwe Swing radio van mijn Fabia Greenline Combi hier liggen. Wie kan ik er blij mee maken??

Bel maar 06 53272636

Bovenaan Onderaan