Taalinstelling Maxidot

cvegreen

Forumguru
Dat is dan geloof ik een ander knopje dat dit reset knopje. Topsport spreekt over een "rond" knopje , bij mij is dat reset knopje vierkant/rechthoekig. ff goed kijken , misschien zit er nog een ander knopje.

Ronbe

Senior Member
Sorry, je hebt gelijk het is de knop aan de zijkant die je moet vasthouden, nogmaals proberen dan???

Nogmaals na een edit...... het is zeker een Fabia 1 uit 2007???? ik zit te pitten, maar dat dan alleen met de comp... toch nog die 60km sorry....

Hallo Topsport,

Met de knop aan de zijkant kom ik in het hoofdmenu, maar heb maar een beperkt aantal keuzes. Taal wijzigen zit hier niet bij. De fabia is van april 2007.

Dus toch maar 60 km rijden naar de dealer.

Allemaal bedankt voor het meedenken

vinshi

Lid
hallo heb je de onderste vastgehouden aan de zijkant van de ruitenwisserhendel want daar doet hij het bij mij mee.
en dan kan ik ook de taal veranderen.

Ronbe

Senior Member
hallo heb je de onderste vastgehouden aan de zijkant van de ruitenwisserhendel want daar doet hij het bij mij mee.
en dan kan ik ook de taal veranderen.

Bedankt voor je reactie.
Het maxidot display van de Roomster is niet gelijk aan die van de Fabia I.
Als ik handel zoals jij aangeeft, verschijnen er bij mij 3 mogelijkheden in het scherm en daar zit de taalinstelling niet bij.
Bijgevoegd een foto zoals dat eruit ziet.

Bijlagen

• maxidot.jpg
    maxidot.jpg
    28,1 KB · Weergaven: 41

EdK

Forumguru
Bedankt voor je reactie.
Het maxidot display van de Roomster is niet gelijk aan die van de Fabia I.
Als ik handel zoals jij aangeeft, verschijnen er bij mij 3 mogelijkheden in het scherm en daar zit de taalinstelling niet bij.
Bijgevoegd een foto zoals dat eruit ziet.

Het menu wat jij op de foto laat zien is in iedergeval indentiek aan wat ik inmijn RR krijg te zien
Vanuit hier kan ik dus de onderliggende menu's in en dus de instellingen doen

Even uit het hoofd is er 1 om een algehele check te doen waarna ik OK krijg te zien ( zolang je geen probs hebt waarschijnlijk )
1 menu is om de taal in te stellen ( engels duits frans tjechisch etc ( no dutch ))
En 1 volgens mij om het gehele gedoe uit te schakelen !
Denk dan ook dat je niet 60 km hoeft te rijden maar gewoon op de gok eens te spelen met die menu's

Je moet maar zo denken dat je het niet erger kunt maken dan het is !!

Ronbe

Senior Member
Het menu wat jij op de foto laat zien is in iedergeval indentiek aan wat ik inmijn RR krijg te zien
Vanuit hier kan ik dus de onderliggende menu's in en dus de instellingen doen

Even uit het hoofd is er 1 om een algehele check te doen waarna ik OK krijg te zien ( zolang je geen probs hebt waarschijnlijk )
1 menu is om de taal in te stellen ( engels duits frans tjechisch etc ( no dutch ))
En 1 volgens mij om het gehele gedoe uit te schakelen !

Hierbij de resultaten die ik krijg uit het menu:
MFA -> Display toont verbruikcijfers, temperatuur, duur rit, aantal km's voordat tank leeg is etc.
STAV VOZU -> check, en geeft aan OK
DISPLEJ VYP -> Display gaat uit

Dus geen taal instelling.
Helmaal bovenaan staat HLAVNI NABIDKA -> Dit kan ik niet activeren, en ga ervan uit dat dit zoiets als hoofdmenu betekent.

Ronbe

Senior Member
Ben vanmorgen naar de dealer gereden. Auto aan de computer gehangen, en vijf minuten later weer weg met de juiste taal in het display.

Iedereen bedankt voor het meedenken !!

EdK

Forumguru
Ben vanmorgen naar de dealer gereden. Auto aan de computer gehangen, en vijf minuten later weer weg met de juiste taal in het display.

Iedereen bedankt voor het meedenken !!

Maar kun je nu zelf ook de talen veranderen ?
Of blijf je dan afhankelijk van de dealer ??

Bovenaan Onderaan