Tankklepje

hemi24

Forumguru
Volgens mij wordt de tankklep inderdaad met de rest van de deuren mee vergrendeld.

De "oude" discussie ging over de "doortrek"wasstraten, waar je je motor laat lopen, of de sleutel in het contact laat steken, zodat deze niet in het stuurslot springt.
Hiervoor lijkt het knopje voor vergrendeling van binnenuit een prima uitkomst...

Avento

Lid
Ik heb in het verleden in de vakantie in hele hete gebieden meegemaakt dat het klepje ook in de gesloten stand bleef kieren. Later in Nederland was het weer goed.

Ook toevallig, rij ik gisteren weg bij de wasstraat waar ik altijd kom stond mijn dieselklepje in eens open, hiervoor nooit last van gehad. Zal het in de gaten houden..

halllo allemaal,

bij mij werkt het als volgt:

1- met het knopje voor de handrem gaan alle deuren en de kofferbak op slot maar niet het tankklepje
ook is het zo dat je vanbinnenuit de deuren met iets meer weerstand kunt openen.
2- met de afstandbediening, wel uit het kontaktslot: alle deuren gaan echt op slot ook niet meer vanbinnenuit te openen, ook de achterklep en het tankklepje zijn op slot. hij kan ook in het stuurslot gedraaid worden.

Het een en ander zal wel door de dealer in te stellen zijn zo.

Mij bevalt dit prima:eek:oo:

groet,

Gertjan

Rallye

Forumguru
1- met het knopje voor de handrem gaan alle deuren en de kofferbak op slot maar niet het tankklepje
ook is het zo dat je vanbinnenuit de deuren met iets meer weerstand kunt openen.

Met iets meer weerstand? Bij mij moet je twee maal aan de deurklink trekken.

Bovenaan Onderaan