Tankproblemen met 1.8 TSI Superb Combi

Gieliovd

Forumguru
Ik heb een keer gehad dat ik het vulpistool er niet meer uit kreeg. Het bleef ergens achter haken.
Ik had geen zin om Christiaan Albers na te doen en de slang van de pomp af te rijden :D
Maar met wat verder wurmen ging ie er alsnog uit.
Is maar 1 x gebeurd gelukkig.
[flauw modus]Met die Wasda van je zeker? Die ouwe tankknuffelaar ;)[/flauw modus]
:baby012:

Toch lastig die tankproblemen. Ik schreef eerder al, sommige pompen had ik er ook last van met diverse auto's....

LenK

Forumguru
Wasda? Misschien was het wel met de Skodaaaaag.
Het is in ieder geval minder erg dat je hem er niet in krijgt dan dat je hem er niet uit krijgt.

cascar

Nieuw lid
Jullie hebben gelijk, ik zal me even voorstellen: Ik ben 41, rijd nu voor het eerst Skoda. Heb altijd VW gereden, Golf I diesel, Golf II sport, Golf I GTI Cabrio, Golf III variant, Polo Variant, Golf IV variant TDI 96 kw.
Nu een Superb Combi 1.8 TSI 4*4 Ambition Business line met panoramma dak. Heb de auto 23-12-2009 besteld en op 11-3-2010 ontvangen.
Ben erg content met deze auto. Mijn dealer, Snijders uit Almelo, heeft de klacht in behandeling genomen. Ik heb alles al geprobeerd, langzaam vullen, er ver in steken of juist niet, de vulnippel gedraaid.
Tot op heden helpt dat nog niet. Ik ben benieuwd. Groeten uit Markelo
He Markelo, Hengelo heeft zijn 1.8 TSI DSG superb combi met panorama dak nog niet. Ik heb mail van pon met bouw datum september, ik hoop dat het een foutje van pon is

Bovenaan Onderaan