@hemi24, klopt, de naald daalt net zo snel als hij stijgt. Even los van het feit dat alles tussen 70 en 110 wordt weergegeven als 90. Hoeveel 'rijwindklepjes' heb jij? En nooit last van uitvallende airco gehad?
@Tees, erg fijn de kennis die je hebt gedeeld! Ik zie helaas ook geen 8Z* PR-code. Ook de KH6 (Electronically controlled air conditioning system) mist (terwijl de auto hier wel mee is uitgerust). Ik zie wél de 1D0 (without trailer hitch) dus dat impliceert een 300 watt fan. Er ís een extra radiator aanwezig. De enig leesbare code is van die van diegene het dichtst bij de motor en is 5Q0121251GD. Dit is de hoofdradiator toch? Niet de extra radiator.
De 1D0 impliceert dus ook een kleinere hoofdradiator. Heb je ook artikelcodes van deze 650x414 en 650x457 radiatoren?
Als ik zoek op onderdeelnummer van mijn dealer 5WA121203G kom ik via parts.vw.com ook op 5Q0121203EA. Dat lijkt een wat gangbaardere code te zijn. Voor alleen shroud+fan. Maar volgens CarProg2 een vervallen code, 5WA121203G is de nieuwe. Lijkt inderdaad 400 watt te zijn.
Ergens van de sloop halen en zelf vervangen... ben technisch wel handig maar da's toch wat te hoog gegrepen voor mij. Ik vrees dat ik voor ik hierbij kan de hele voorkant er uiteindelijk af aan het halen ben en dat ik iets kwijt raak o.i.d.