Technisch vraagje: Remmen voelen raar, voelen beter bij hoger toerental.

Heb jij enig idee?

• Totaal aantal stemmers
    4

peterhuppertz

Forumguru
Dat meneer @Destiny dan, nadat hij door een aantal mensen op het spoor van de vacuumpomp en de bijbehorende loodgieterij is gezet, niet even dankjewel zegt, maar zo reageert, doet wel heel puberaal-stoer aan.

Dat 'ie vervolgens met isolatieband en een slangklemmetje onder de motorkap een onderdeel van het remsysteem repareert, en stoer volhoudt dat dat geen apk-afkeurpunt is, doet dan weer wat... dom aan.

Het wordt tijd dat de meivakantie afgelopen is, denk ik.

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Sorry hoor maar met tape en slangklemmen remleidingen repareren? :banghead:
Ben je al een keer met je hoofd tegen de voorruit gegaan of zo?

Je hebt helemaal gelijk :deuk::deuk:
Maar om nog wat specifieker te zijn: alleen als je diverse hersencellen mist schrijf je dat soort reacties en ga je slangen in dit geval blijkbaar vacuüm slangen met een stukkie tape repareren. Wat denk je wat hitte en olie met wat tape doet? Heb je weer geen bekrachtiging en daarmee de omgeving dus weer in gevaar brengen.
Echt man stop met je bijdragen hier het brengt werkelijk niets

Eh, als ik die twee reacties lees, denk ik dat het antwoord op de vraag in de eerste quote duidelijk 'Ja' moet zijn, en beschrijft de tekst in quote 2 vooral de mogelijke gevolgen, en de kans op herhaling. Gelukkig heeft de topicstarter een motor die niet warm wordt. Ik denk dat ik bij Corné vandaag een voorbeeld gezien heb, van een motorblok dat wel warm wordt (ik vermoed tenminste dat daarom de loctite op de schroefdraad van een slangenklem toch niet kon verhinderen dat de boel steeds los loopt).

Canon-Eye

Forumguru
maar god o god wat een stupide en snobistische reacties die werkelijk niks van doen hebben met het issue is kwestie. En heerlijk om daarop door te trollen en de reacties van lui als Hakar te lezen. Wat een treurige bedoeling hier... De term "technisch forum" schaamt zich diep
Deze manier van "met gestrekt been erin" discussiëren komt gelukkig niet veel voor op dit forum.
Ik denk ook niet dat ik daaraan wil wennen en vermoed dat dit voor meer mensen hier geldt.

Daarom een verzoek aan @Destiny : wil je je toon een béétje matigen? Ook dan is een inhoudelijke discussie over soms ver uiteenliggende standpunten goed mogelijk zonder op (of over) het randje van een scheldpartij te raken en daarmee een ban te riskeren.

Bovenaan Onderaan