Precies rustig warm rijden doe ik altijd, zelfs met caravan erachter en destijds met een powerbox deed ik dat nog zorgvuldiger als ik gelijk de snelweg op moest, liet ik de motor noodgedwongen 10 minuten opwarmen. De caravan heeft er zeker 11 jaar, 2 x per jaar naar zuid Frankrijk getrokken en dan moest hij maximaal vermogen leveren waarbij de motor geen enkel probleem mee had en de motor temperatuur exact gelijk bleef met normaal rijden. Bleef in zijn 4e versnelling rijden om de motor te sparen en de bak. Windmee had ik wel kunnen doorschakelen. Liet de motor lang nalopen bij een stop soms liet ik de motor geheel doorlopen omdat de kinderen in de auto bleven.
De airco is echt super en regelt prima.
De creation is met 15' x 195 wielen uitgevoerd die met Michelin energy saver+, uitermate goede wegligging heeft. voorbanden gaan circa 58 dkm mee en achter circa 120 dkm.
Het raammechanisme wordt minstens 4x per dag gebruikt bij de poort controle op het werk en functioneert ook perfect.
De kabelboom modificatie heb ik zelf uitgevoerd en heb veel problemen voorkomen, denk ik zo.
Ook mijn eerste remschijven doen nog prima dienst.
De afstandbediening wordt minder, de afstand wordt steeds korter en is teruggelopen naar 4 meter ongeveer.
De koplampen polijst ik ieder jaar en dan zijn ze weer apk waardig. De xenon lampen die ik zelf gemonteerd heb, heb na 10 jaar vervangen voor nieuwe omdat deze achteruit waren gegaan in intensiteit. Ook een ballast vervangen.