Pauluswms
Lid
ik heb dezelfde problemen in mijn scala en met iphone8. Heb de Bolero en allerlei draadjes geprobeerd, connecten lukt gewoon niet. In de systeeminstellingen staat CarPlay 3.1.58 en software 0469.
As we speak staat de scala al vanaf 9 uur bij de dealer om te checken maar als ik dit zo lees gaat de oplossing niet gevonden worden! Alhoewel ik hoop van wel natuurlijk
Ik kan op iPhoneD.nl dit vinden over iOS14.
iOS 14 FAQ
In het onderstaande lijstje geven we antwoord op de meestgestelde vragen over iOS 14. Zo ben je in een minuutje op de hoogte van de belangrijkste zaken rondom deze update.
Gaat dit helpen? Weet iemand dit misschien?
Anders, waar kun je bèta’s vinden?
Bedankt voor jullie reacties en blijf gezond.
As we speak staat de scala al vanaf 9 uur bij de dealer om te checken maar als ik dit zo lees gaat de oplossing niet gevonden worden! Alhoewel ik hoop van wel natuurlijk
Ik kan op iPhoneD.nl dit vinden over iOS14.
iOS 14 FAQ
In het onderstaande lijstje geven we antwoord op de meestgestelde vragen over iOS 14. Zo ben je in een minuutje op de hoogte van de belangrijkste zaken rondom deze update.
- Wanneer verschijnt iOS 14? – iOS 14 verschijnt in september 2020 voor alle ondersteunende iPhones.
- Wanneer verschijnt de iOS 14 bèta? – De eerste ontwikkelaarsbèta volgt vlak na de onthulling in juni, vervolgens verschijnt in juli de eerste publieke testversie.
Gaat dit helpen? Weet iemand dit misschien?
Anders, waar kun je bèta’s vinden?
Bedankt voor jullie reacties en blijf gezond.