jelleg
Lid
Ik heb ook een poging ondernomen. Zonder te breken heb ik het laadsnoer via onderkant stuurkolom netjes naar boven kunnen werken. Ook achter de knoppen van de airco kan je het snoertje netjes wegmoffelen, zit wel wat speling in de materialen
. De telefoon bevestig ik via een tetrax magneetje. De magneet op het luchtrooster is eenvoudig te bevestigen. Hij bleef overigens alleen op de bovenste lamel goed zitten. De andere lamellen zijn te diep waardoor ie niet goed klemt.
Voor sommige mensen wellicht een nadeel, maar voor mij niet, is het magneetje op de achterzijde van je telefoon. Het Tetrax pakketje koste 25 euro. Goed beschouwd, best duur voor dat kleine spul, maar het werkt wel perfect, telefoon zit stevig vast. Recht eraf trekken (naar je toe halen) kan niet, muurvast. Je moet hem links of rechts kantelen, dan gaat ie los.
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Voor sommige mensen wellicht een nadeel, maar voor mij niet, is het magneetje op de achterzijde van je telefoon. Het Tetrax pakketje koste 25 euro. Goed beschouwd, best duur voor dat kleine spul, maar het werkt wel perfect, telefoon zit stevig vast. Recht eraf trekken (naar je toe halen) kan niet, muurvast. Je moet hem links of rechts kantelen, dan gaat ie los.
Bijlagen
Laatst bewerkt: