Telefoonhouder met lader

Skoda_Jake

Nieuw lid
In mijn vorige auto's maakte ik gebruik een van Brodit actieve telefoonhouder. Mijn voorkeur heeft het om deze rechts naast de navigatie te plaatsen dan zit de laderdraad het minst in de weg. Volgens Brodit is het niet mogelijk om in de O3 op deze plek een Brodit houder te plaatsen. Heeft iemand een alternatief? Ik wil de telefoon niet in het speciale vakje stoppen omdat ik dan geen gebruik kan maken van bijvoorbeeld flitsmeister of een alternatieve navigatie.

Dat bakje is inderdaad waardeloos (zat bij mij al in de auto). Heb een Samsung Galaxy Nexus, is dus te breed voor het bakje. ofwel: bakje is te klein.

Sharpener

Nieuw lid
Iets lager naast de aircobediening kan wel volgens Brodit:
image.php

Op de clip kun je weer elke houder monteren die je wilt.

CDK

Forumguru
Iets lager naast de aircobediening kan wel volgens Brodit:
image.php

Op de clip kun je weer elke houder monteren die je wilt.
heb ik ook gehad bij mijn S2, is niet aan te bevelen als je wel eens mensen op de bijrijdersstoel hebt zitten..... dan ben je er snel van af, de mijne ligt dan ook in het dashboardkastje weg te kwijnen..... :nailbiting:

Sharpener

Nieuw lid
In de A3 van mijn ega zit hij op dezelfde plek maar ik heb er nog nooit last van gehad als passagier. Kennelijk dus model afhankelijk of het praktisch is. Ik heb hem ook liever naast de radio vanwege het zicht.

CDK

Forumguru
in de Superb heb je zeeën van beenruimte, maar mijn vrouw van 1.85m zat er telkens tegen aan, was het niet met haar been, dan wel met een handtas.....

makal

Lid
Ik weet niet of het al beschikbaar is. In mijn huidige auto heb ik een stuk laten aanbouwen aan de kant van de bijrijders stoel. Is heel netjes afgewerkt en is van leer.

Mijn vriendin heeft er nooit last van en je kan er makkelijk een carkit op van plakken of schroeven als je dat wilt.

Dit laat ik in mijn nieuwe ook weer doen. Kosten zielen mijn erg mee rond de 120 euro incl arbeit.

MacRembrandt

Forumguru
Persoonlijk vind ik die aan de A-stijl (ook van Brodit) mooier.
Heb nu even geen plaatjes.

Je hebt wat meer lengte nodig voor de draden, maar de plek vond ik perfect.

Kiswum

Forumguru
Wat dacht je van op het rooster? Deze is van Carcomm.

Octavia:
IMG_20130728_143150_HDR.jpg
Fabia:
IMG_20130530_141315 (2).jpg
DSC_0790.jpg

Bijlagen

• DSC_0792.jpg
    DSC_0792.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 19

Gieliovd

Forumguru
Ik heb die houders nooit begrepen. Het is mij veel te veel moeite om die telefoon in die houder te friemelen, stekkertje erin te prutsen... en dan zonder schade weer eruit zien te vogelen. Na 100 keer in/uit staan de slijtsporen in je telefoon.

Ik heb een universeel houder voor de lange ritten. Helaas, ook hier een Nexus 4, en die past niet in de houder.

Maar voor dagelijks gebruik, nee daar heb ik het geduld ook niet voor.

Vaak wat betreft dit soort accessoires even wachten tot de auto wat meer gemeengoed is geworden. Dan komen er ook meer spullen uit.

Noord26

Forumguru
Via BT maak ik altijd verbinden zonder de telefoon aan te raken. Geen gedoe meer met kabels, heerlijk. Opladen kan tegenwoordig ook al zonder stekker met de nieuwste toestellen- hadden ze eerder door moeten voeren.

Bovenaan Onderaan