Telefoonhouder met lader

Pablos

Senior Member
Yup...dan heeft het bakje ook nut voor opladen (net als USB aansluiting er in...waarom niet)

Nu moet ik de Lumia en iPhone straks buiten het tel bakje opladen....jammer

Pablos

Senior Member
Dacht ik ook al aan. QI plaat scoren op USB en daar plaatsen. Echter twee problemen:
1) twee linker handen en stijf rechts zijn
2) werking laden verstorend?
3) lease auto, dus hoe werk ik de draad weg zonder dat ze boos worden
4) ik kan niet vooraf tellen bij opsommingen

Altos

Banned
Via BT maak ik altijd verbinden zonder de telefoon aan te raken. Geen gedoe meer met kabels, heerlijk. Opladen kan tegenwoordig ook al zonder stekker met de nieuwste toestellen- hadden ze eerder door moeten voeren.

Jammer dat de kwaliteit zoveel te lijden heeft bij gebruik van BT...verder wel een fijne functie idd

Joske

Forumguru
bij mijn geen verlies van kwaliteit bij gebruik BT, ben er heel tevreden van, geen gedoe met carkits in de zonneklep of iets dergelijks. En niet meer roepen richting telefoon op luidspreker :)

Altos

Banned
Qua telefoneren niet maar met muziek luisteren zeker wel...misschien is niet iedereen even kieskeurig of de stijl van muziek is niet onderhevig aan hoge tonen maar dat gesis en gebrek aan klankdiepte was voor mij een rede om toch weer een kabeltje te gebruiken helaas.
Maargoed...mijn oren zijn niet die van iedereen natuurlijk.
In de O3 vind ik overigens de carkit wel beduidend beter dan in de Fabia2 en de Octavia2 (helaas nog nooit in een Supurb gezeten).

Noord26

Forumguru
Muziek luisteren via BT verbinding, nee natuurlijk is dat een no-go, afschuwelijk slecht!

Gewoon een SD kaartje in - of op de HDD van je radio zetten.

EdK

Forumguru
Echter twee problemen:
1) twee linker handen en stijf rechts zijn
2) werking laden verstorend?
3) lease auto, dus hoe werk ik de draad weg zonder dat ze boos worden
4) ik kan niet vooraf tellen bij opsommingen

Voor punt 1 kunt u zich vervoegen naar de bouwmarkt, daar hebben ze onder het vak beschermmiddelen werk handschoenen te koop.
Hiervan twee paar kopen en de twee rechter de kliko ingooien en de twee linker aandoen.
Werk je je een slag in de rondte mee !

mensen die zeggen dat ze linker handen hebben kunnen vaak meer dan ze zelf denken

Pablos

Senior Member
@EdK: :deuk:
Dat klinkt als een viool met klassieke partituren kopen en denken dat je ze kan spelen :)

AndreM

Forumguru
Ik laat op 13 feb deze houder installeren.

http://www.kreijnewebshop.nl/index.php?route=product/product&path=59_186_188&product_id=859

Daarop kun je weer een brodit telefoonhouder plaatsen.
Voordeel is dat het geen sporen op je dashboard achterlaat

Knap, volgens mijn Skoda dealer is deze houder voor de O2 en past niet in de O3.
Hij heeft het voor mij uitgezocht, diverse leveranciers gebeld, maar er bestaat niet echt een goedkope oplossing wat je evt. zelf kan plaatsen.
Want een dealer rekend 45 euro voor het plaatsen en de beugel van Kreijnewebshop is ook 25 euro. Zo'n beugeltje is trouwens knap duur als je weet dat er voor nog geen 1 euro materiaal aan zit.
Dus ben ik zelf aan het klussen gegaan en heb voor 1 euro een beugeltje gemaakt van alu strip.
Deze zit geklemd om de rand van de console, zonder boren.

Bijlagen

• DSC_0116.JPG
    DSC_0116.JPG
    1,6 MB · Weergaven: 78
  • DSC_0120.JPG
    DSC_0120.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:

harmw

Nieuw lid
Knap, volgens mijn Skoda dealer is deze houder voor de O2 en past niet in de O3.
Hij heeft het voor mij uitgezocht, diverse leveranciers gebeld, maar er bestaat niet echt een goedkope oplossing wat je evt. zelf kan plaatsen.

Ik heb het 2 dealers gevraagd, beide geven aan dat ie in de O3 past. Beide plaatsen hem ook voor 25 euro. Laat het nu doen door RijnWoud in Rdam.

Falcon

Donateur
Eerste wat ik dacht met die phone box in de O3: waarom geen inductielader inbouwen??

De onderstaande zou nog wel eens kunnen passen.. ik heb zelf geen O3.. maar kwestie van maten opnemen en vergelijken met de Product Dimensions op de site. Andere vraag die ik nog niet duidelijk heb.. kan je de Travelmat zelf opladen dmv de USB aansluiting in de auto?

http://www.duracellpowermat.com/hom...gid=duracellpowermat-powermats-travel#start=1

*Je hebt hier dus wel een aparte covercase op je iphone voor nodig

harmw

Nieuw lid
Want een dealer rekend 45 euro voor het plaatsen en de beugel van Kreijnewebshop is ook 25 euro. Zo'n beugeltje is trouwens knap duur als je weet dat er voor nog geen 1 euro materiaal aan zit.
Dus ben ik zelf aan het klussen gegaan en heb voor 1 euro een beugeltje gemaakt van alu strip.
Deze zit geklemd om de rand van de console, zonder boren.

Heb vandaag de steun laten installeren in de O3 en er een Brodit houder op gezet.
Persoonlijk vind ik de locatie van de houder perfect! IMG_20150529_152321~01.jpg IMG_20150529_152915~01.jpg 20150529142956~01.jpg

Bovenaan Onderaan