Tellerplaat & lederen stuurwiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rini

Nieuw lid
Bericht van de dealer:

-----------------------------------------
Het leren stuur (4 spaken) kunnen wij u aanbieden voor 195,00 euro incl. BTW en Montage
Armsteun voor kunnen wij u aanbieden voor 125,00 euro incl. BTW en Montage

De teller hebben wij geen ervaring mee, maar een advies is om dit niet te doen cq te proberen omdat deze bestemd is voor auto's van na de modelwijziging.
-----------------------------------------

DJNeO

Actief lid
wat betreft je tellerplaat kan je ook op de sloop gaan kijken naar een nieuwe fabia met schade... haal je daar de klokken uit en vervolgens kijk je hoe je bij die de wijzers eraf kunt halen... vervolgens doe je dat ook bij je huidige klokken winkel en dan verwissel je alleen de plaat met daarop de afbeelding... heb je nog steeds je orginele tellers met de nieuwe look!
laugh.gif

Daniel

Lid
ja i.d.d 4 spaken dat is het zelfde stuur als ik heb,volgens mij zit dat 3 spaaks stuur alleen er in als je een sport interieur hebt.

Ik heb nog een nieuw stuur tekoop. Hij staat op marktplaats. Kijk bij auto diverse, en dan Onderdelen overige. Bij interesse hoor ik het graag. Montage is zelf te doen. Ik wil hem ook nog wel versturen.

Greets

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel_Fabia</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Mooi stuur, mooier dan de 02!

[/ QUOTE ]

Tis t standaard VW stuur dat in tal van VW's heeft gezeten... Zoals in mijn vorige Golf.. Mooi stuur idd, maar wel weer "geleend" door Skoda..

[/ QUOTE ]

Het is geen Standaard stuur van VW hóór,zit alleen in een Highline.

Ik heb nu een Elegance en daar zit ook een leder stuur in maar niet zo een!

[/ QUOTE ]

Ja ja ja, je hebt gelijk. Geen "standaard" VW stuur idd. Ik bedoelde dat elijk dat het gewoon een VW stuur was en dan met een ander logootje nu. Ik had een Golf4 Highline met dit stuur voorheen.. Maar goed, sorry voor de verwarring !

Jpoers

Lid
Ik wist nog dat ik ergens wijzerplaten had gezien voor de fabia, en heb ze ook weer gevonden op de site van http://www.skodatec.com/

misschien dat je er iets aan heb:
bovendien stond in een folder van skoda een jaar geleden een aanbieding voor een lederen stuurwiel, weet nog steeds dat skoda deze prijzen hanteert.

Tacho Skoda Fabia

Okki

Donateur
Zelfde stuurtje zat ook in de vorige Seat Toledo (afhankelijk van de uitvoering, dat dan weer wel natuurlijk)

Rini

Nieuw lid
Nou eind van de middag komt er een lederen stuur en de originele armsteun van Skoda in mij Fabia.
Skoda Center Utrecht was zo vriendelijk om op een koopavond (vanavond) even alles in te bouwen. Super service aangezien ik de hele week tot 5 uur moet werken.
Foto's volgen spoedig! Bedankt voor al jullie hulp.

Van de tellerplaat heb ik maar afgezien, omdat me dit overal werd afgeraden.

Rini

Nieuw lid
Nou ze zitten erin!
De armsteun is het geld dubbel en dwars waard. Past precies bij de stof van de bekleding en rijdt en echt super! Zit niet in de weg met schakelen, echt een genot! Het stuur is ook prachtig, voelt lekker aan en glijdt lekker door de hand.
Superblij
laugh.gif

Trouwen ook een pluim voor Skoda Center Utrecht. Ze waren bereid om even een uurtje langer te blijven voor mij om alles in te bouwen en ze hebben me erg gematst met de prijs
wink.gif

Als verassing kreeg ik nog een mooie sleutelhanger, een setje met ruitenwisser vloeistof e.d. en 2 Skoda koffie kopjes!

Echt super service, vriendelijk geholpen. Zodra ik waar wat nodig heb ga ik weer richting De Meern!

Zaterdag zal ik wat foto's maken van mijn Fabia als daar interesse in is???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan