Terug naar Octavia (van Huyzen)

Pendragon

Donateur
Vandaag bij Skoda de handtekening gezet voor de oude Octavia van Huyzen. Zoals altijd uitstekend geholpen door Holdinga en aankomende week kunnen we de auto halen. Helaas natuurlijk van de Superb, maar zo gaat dat in het leven. Baan kwijt, lease auto weg. De oude Octavia van Huyzen is een prima auto met veel opties (leer/Nexus/Parking voor en achter/Maxidot/Limatronic/17" velgen etc.) dus mij hoor je niet klagen.

Gr. Pendragon

Aiii

Lid
Ach van een Superb naar een Octavia is nu niet zo'n heel grote straf denk ik zo. :D

Proficiat en veel plezier met de Octy :)

van inkel

Forumguru
Is toch een hele mooie voiture zo'n O2 RS.
Veel Plezier ermee Pendragon, en @ Hyuzen je weet i.i.g. hij is in goede handen.
picture.php

MarcoO2

Forumguru
Volgens mij heeft Huyzen nu een RS, maar hiervoor een 2.0TDI, en die krijgt Pendragon nu, volgens mij.

sitechris

Donateur
Het is een O2 2.0TDi. Deze is van Huyzen geweest (hier op het forum). Kijk maar eens in z'n profiel daar staan nog wel een paar foto's. Hier staat ie ook: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vo3car1oqxra
Ik heb een goede prijs betaald bij Holdinga en hij doet er ook nog een paar extra dingen bij, dus we zijn helemaal tevreden.

Gr. Pendragon

Strakke bak, alle opties aangevinkt. Daar ga je nog veel plezier aan beleven. Ga je de auto nog laten chippen?

Pendragon

Donateur
Strakke bak, alle opties aangevinkt. Daar ga je nog veel plezier aan beleven. Ga je de auto nog laten chippen?

Misschien later (als ik de vrouw kan overtuigen). 500 euro is toch een hoop geld voor haar als het gaat om een paar PK extra, terwijl ze die 140PK al behoorlijk pittig vind. Als ik alleen was zou ik het direkt doen :)

Bovenaan Onderaan