Terug naar Octavia (van Huyzen)

Wasmachineman

Forumguru
Nee, jammer genoeg niet. Maar die auto is zo vol dat alarm wel zinvol is ! Navi, lederen interieur etc.
Kan Holdinga iets inbouwen voor een vriendenprijsje ??

Pendragon

Donateur
Nee, jammer genoeg niet. Maar die auto is zo vol dat alarm wel zinvol is ! Navi, lederen interieur etc.
Kan Holdinga iets inbouwen voor een vriendenprijsje ??

Ik had het met opzet niet gedaan, want ik werd in de Superb soms stapelgek van dat alarm. Dat ding ging op de stomste tijden zomaar af, zonder dat er wat was. Meerdere keren gehad dat midden in de nacht dat ding afging, je krijgt een hartverzakking, je gaat kijken en er blijkt niks aan de hand te zijn. Er zijn meer mensen die dit hebben door beestjes in de auto ofzo.

Wasmachineman

Forumguru
Oh, dat is inderdaad chips.
Dat die dingen zo gevoelig zijn.:biggthumpdown:
Ik heb wel eens gehoord dat complete auto's zo gestript worden, airbags, wielen, stoelen en banken. En die navigatie dan....
Je kunt de interieurdetectie toch uitzetten dan vallen de beestjes al af !;)

Pendragon

Donateur
Wat ik misschien nog wel wil vervangen is die Nexus. Wat een verschrikkelijk ding als je een Columbus hebt gehad. Geen MP3's afspelen, geen CD erin zonder de navi CD eruit te halen. 'k Heb nog geen idee wat ik erin ga stoppen, maar in ieders geval iets met een touchscreen.

Wasmachineman

Forumguru
Zelfs bij mijn simpele Cruise kan de Navi cd eruit als hij geladen is.
:uitlachen:Het laden duurt wel een heel lange tijd, jammergenoeg !

Huyzen

Lid
Is toch een hele mooie voiture zo'n O2 RS.
Veel Plezier ermee Pendragon, en @ Hyuzen je weet i.i.g. hij is in goede handen.
picture.php

Dank je, Van Inkel! Ik vind hem zelf ook best mooi :tongue:

Gefeliciteerd Pendragon, goede keus! :) Mag ie eindelijk weg uit de showroom.

Ik kijk een dag niet op het forum, zie ik ineens mijn auto op het scherm voorbij komen. Gelukkig heb ik deze nog!

Pendragon

Donateur
Dank je, Van Inkel! Ik vind hem zelf ook best mooi :tongue:

Gefeliciteerd Pendragon, goede keus! :) Mag ie eindelijk weg uit de showroom.

Dank je, we zijn er erg blij mee. Natuurlijk even weer wennen als je een poos een Superb gereden hebt, maar aan de andere kant ook weer vertrouwd omdat we ook al een O2 hebben gehad. Auto is inderdaad erg compleet en dus valt het gat terug nog wel mee.

Fabia

† In Memoriam
En misschien ooit in de toekomst weer een SuperB. Voorlopig ben je mooi gered met deze O2. En bevalt de baan een beetje?

Pendragon

Donateur
En misschien ooit in de toekomst weer een SuperB. Voorlopig ben je mooi gered met deze O2. En bevalt de baan een beetje?

Wie weet :)
De baan is wennen en na 1 week vind ik het nog te snel om te zeggen of het een beetje bevalt. Met een maandje kan ik het beter beoordelen.

Pendragon

Donateur
De auto was vandaag nog niet helemaal klaar, dus hebben we voor het weekend een Yeti mee. Ga ik eens goed bekijken. Misschien voor later :)
Vanochtend ook afscheid genomen van de Superb met een bloedend hart echt waar. Die man bij CARe (waar ik hem in kon leveren) zat helemaal te kwijlen bij die auto :D

Fabia

† In Memoriam
Dat zijn de wat mindere leuke kanten van een andere baan. Gelukkig kan je je nog ff vermaken met een Yeti. Ach en wie wat de toekomst nog gaat brengen.

Wasmachineman

Forumguru
De auto was vandaag nog niet helemaal klaar, dus hebben we voor het weekend een Yeti mee. Ga ik eens goed bekijken. Misschien voor later :)
Vanochtend ook afscheid genomen van de Superb met een bloedend hart echt waar. Die man bij CARe (waar ik hem in kon leveren) zat helemaal te kwijlen bij die auto :D

Om het bloedend hart snel weer te laten stoppen met bloeden moet je ook je Avator maar aanpassen toch naar een O2 ? :smirk:
Er is vast nog wel een mooi plaatje beschikbaar.

Pendragon

Donateur
Dank je Huyzen. Ik had je foto's stiekem al gedownload en ook de foto's die op autoscout staan van je auto. Ik vind inderdaad deze foto het mooiste en die ga ik dan ook gebruiken. Bedankt voor je toestemming :D

Pendragon

Donateur
Gisteren de eerste lange rit gemaakt en de auto rijd uistekend. Er zijn nieuwe banden onder de auto gezet omdat de auto bonkte. Verder is het een heerlijke auto die door Huyzen uitstekend is onderhouden. De Nexus gaat er wel uit want dat vind ik echt een drama ding. Onbegrijpelijk wie dat ding ontworpen heeft. Als iemand nog belang heeft bij een Nexus :)

Huyzen

Lid
Tja, die Nexus, ik was er in 2004 heel blij mee, maar zou hem er nu ook meteen uitgooien denk ik. Alleen al het feit dat je geen cd kunt draaien als de navi-cd erin zit. Leuk dat de auto weer een mooie bestemming heeft!

Bovenaan Onderaan